تلویزیون محبوب‌ترین رسانه، آی‌فیلم دومین انتخاب مخاطبان

تلویزیون با 55 درصد آرای شرکت‌کنندگان در نظرسنجی فصل زمستان مرکز تحقیقات صدا و سیما، به عنوان محبوب‌ترین رسانه بین مخاطبان معرفی شد.

به گزارش گروه فرهنگی ایسکانیوز، بر اساس اعلام نتایج نظرسنجی مرکز تحقیقات سازمان صداوسیما، شبکه آی فیلم معاونت برون مرزی در فصل زمستان پس از شبکه سوم سیما به عنوان دومین انتخاب تماشاگران تلویزیون معرفی شد.

بر اساس این نظرسنجی، بییندگان تلویزیون در پاسخ به این سوال که «اگر قرار باشد فقط یک شبکه را تماشا کنید، کدام شبکه را انتخاب می‌کنید»، بعد از شبکه سه سیما که 35.8 درصد آرا را به خود اختصاص داد، به شبکه آی فیلم معاونت برون مرزی با 11.7 درصد رای دادند. حدود 55.2 درصد از این افراد، دلیل خود را برای این انتخاب‌ها، سرگرمی و تفریح عنوان کردند.

همچنین میزان مخاطبان شبکه آی فیلم در فصل زمستان 1398 حدود 36 درصد عنوان شد که این شبکه را بعد از شبکه سه، خبر معاونت سیاسی، شبکه یک، شبکه دو و شبکه نسیم در جایگاه بعدی پرمخاطب‌ترین‌ها قرار می‌دهد.

طبق نظرسنجی حدود 55 درصد از شرکت‌کنندگان در این نظرسنجی، تلویزیون در فصل زمستان محبوب‌ترین رسانه بوده و بدنبال آن، اینترنت با 16 درصد، شبکه‌های اجتماعی با 13 درصد، ماهواره با 9 درصد، رادیو با 5 درصد و روزنامه و مجلات با 2 درصد در رده‌های بعدی جای گرفتند.

انتهای پیام

کد خبر: 1066322

وب گردی

وب گردی