۲۸۶ مرکز متخلف توزیع کالای بهداشتی پلمب شد

رئیس پلیس امنیت اقتصادی گفت: در ۲۴ ساعت گذشته ۲۸۶ مرکز متخلف در توزیع کالای بهداشتی پلمب شدند و ۳۴ محتکر نیز دستگیری و به مراجع قضایی تحویل شدند.

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، سردار محمدرضا مقیمی گفت: کارآگاهان پلیس امنیت اقتصادی با انجام اقدامات اطلاعاتی، انبارها و مراکز متخلف پخش کالاهای بهداشتی را شناسایی و پس از کسب مجوز قضایی به بازرسی از انبارهای مورد نظر اقدام می کنند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی ناجا گفت: کارآگاهان پلیس امنیت اقتصادی در بازرسی از واحدهای صنفی، مراکز توزیع و عرضه تجهیزات بهداشتی و انبارها، ۸۳ هزار و ۵۵۰ عدد انواع تجهیزات بهداشتی شامل ۵۸ هزار و ۸۱۶ عدد دستکش، ۷ هزار و ۷۲۲ عدد انواع ماسک، ۱۷ هزار و ۱۲ عدد مواد ضدعفونی کننده و انواع تجهیزات پزشکی کشف و همچنین ۲۸۶ مرکز عرضه متخلف تجهیزات بهداشتی را نیز پلمب کردند.

سردار مقیمی گفت: تجهیزات بهداشتی مکشوفه به وزارت بهداشت و در استان ها به دانشگاه های علوم پزشکی تحویل شد و در این رابطه ۳۴ محتکر دستگیر و برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند.

وی تاکید کرد: در ادامه طرح مبارزه با احتکار و قاچاق کالاهای بهداشتی در سطح کشور، همچنان رصد اطلاعاتی مبدا و مقصد کالاهای بهداشتی در دستور کار پلیس امنیت اقتصادی قرار دارد.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی افزود: از مردم فهیم کشور که کمک بسیار شایانی در شناسایی و کشف اقلام و تجهیزات بهداشتی مورد نیاز این روزهای مردم به پلیس داشتند، تقدیر و تشکر می کنیم و با توجه به اینکه پلیس در سراسر کشور در حال رصد و پیگیری اخبار و اطلاعات اعلامی شهروندان در این خصوص است از شهروندان می خواهیم در صورت مشاهده هرگونه احتکار و قاچاق کالای بهداشتی، سریعا موضوع را به مرکز فوریت های پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1066432

وب گردی

وب گردی