راه‌اندازی 20 کارگاه تولید ماسک توسط بسیج دانشگاه فنی‌و‌حرفه‌ای

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه فنی و حرفه‌ای گفت: از زمان شیوع ویروس کرونا تا‌کنون حدود 20 کارگاه تولید ماسک و مواد ضد‌عفونی کننده توسط دفاتر بسیج دانشجویی دانشگاه فنی‌و‌‌حرفه‌ای در سراسر کشور راه‌اندازی شده است.

آرمان عباس در گفت‌و‌گو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز از راه‌اندازی بیش از 20 کارگاه تولید ماسک و مواد ضد عفونی خبر داد و گفت: بسیج دانشجویی دانشگاه‌های فنی و حرفه‌ای کشور با گذشت 2 ماه از شیوع ویروس کرونا در کشور موفق به راه اندازی کارگاه‌هایی برای تولید مواد بهداشتی مورد نیاز مردم و بیمارستان‌ها شدند.

وی ادامه داد: دفاتر بسیج دانشجویی دانشگاه‌های فنی و حرفه‌ای سراسر کشور با روحیه جهادی به صورت شبانه‌ روزی برای مقابله با ویروس کرونا و کمک به مردم فعالیت دارند.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه فنی و حرفه‌ای با بیان اینکه از روزهای آغازین اپیدمی کرونا در کشور، ستاد مرکزی مبارزه با ویروس کرونا در دانشگاه فنی و حرفه ای شکل گرفته است، گفت: بسیج دانشجویی این دانشگاه بر اساس فرمایشات مقام معظم رهبری و با هدف کار و تولید جهادی با برنامه‌ریزی‌هایی که صورت گرفت در کنار مردم و مسئولان برای ریشه‌کن کردن این ویروس منحوس بود.

وی اضافه کرد: در حال حاضر حدود 800 دانشجوی بسیجی در سراسر کشور در کارگاه‌های تولید ماسک و مواد ضد عفونی دانشگاه‌های فنی و حرفه‌ای مشغول به فعالیت هستند.

به گفته عباس، با توجه به نتایج رضایت بخشی فعالیت‌های جهادی دانشجویان روشن است که می‌توان با اتکا به ظرفیت‌های درون، میدان دادن و اعتماد به جوانان بر مشکلات مختلف کشور فائق شویم.

این دانشجوی دانشگاه فنی و حرفه‌ای در پایان خاطر نشان کرد: امیدواریم مسئولان مربوط در ستاد مبارزه با کرونا در کشور هم بازنگری جدی برای کنترل و مدیریت شیوع ویروس کرونا داشته باشند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1066504

وب گردی

وب گردی