راه‌حل خلاقانه برای حل مشکل گره‌خوردن کابل‌ها

یک استارت‌آپ راه‌حل خلاقانه‌ای برای حل مشکل گره‌خوردن کابل شارژر ارائه داده است.

به گزارش گروه علم و فناوری ایسکانیوز، امروزه گوشی های هوشمند، لپ تاپ ها و سایر محصولات فناوری به یکی از اجزای ضروری زندگی ما تبدیل شده اند. مهم نیست که این دستگاه ها چقدر پیشرفته هستند، اما ما هنوز با مشکل شارژ با کابل، به خصوص در تلفن ها روبرو هستیم. اگرچه فناوری های جدید مانند شارژ بی سیم و شارژ سریع در حال پیشرفت هستند، بسیاری از مردم هنوز تلفن یا رایانه خود را به روش "سیمی" شارژ می کنند. محصولی به نام SuperCalla برای حل این مشکل تولید شده است. این محصول که یک کابل شارژ خود پیچ شونده است بسیار کاربردی است.

این کابل شارژر مغناطیسی به راحتی و بدون گره خوردن به طور اتوماتیک دور خود پیچ می خورد.

این کابل در سایزهای طولانی نیز به خوبی دور خود جمع می‌شود. SuperCalla ، که گره خوردن شارژرها را به حداقل می رساند، اکنون یک پروژه Kickstarter است و با کمک 20.000 طرفدار در مدت زمانی کوتاه، 900 هزار دلار کمک مالی دریافت کرده است (پشتیبانی همچنان در حال افزایش است).

مهم‌ترین ویژگی محصول این است که عمر سیستم های شارژ کابلی را طولانی تر می کند. به این ترتیب کابل شما به هنگام استفاده به دلیل جمع شدن دور خود و حلقه شدن شکسته نشده و آسیب نمی بیند. کابل شارژ خود حلقه شونده نه تنها مشکل کابل ها را از بین می‌برد؛ بلکه قلب ها را نیز با ظاهر شیک خود تسخیر می کند.

این محصول دارای دو گزینه رنگی است و علاوه بر پشتیبانی از خروجی USB-C از 5 خروجی با تایپ های مختلف نیز پشتیبانی می کند.

برچسب قیمت این محصول که با گزینه های رنگ سیاه و سفید به فروش می رسد نیز بسیار جذاب است: 19 دلار. به نظر می‌رسد که این محصول به مدت 15 روز در پلتفرم جلب سرمایه گذار باقی خواهد ماند و پس از آن توزیع سفارشات شروع شده و به کاربران تحویل داده خواهد شد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1066813

وب گردی

وب گردی