افتتاح نهمین اداره کل نظارت دانشگاه آزاد اسلامی در قزوین

اداره کل نظارت، ارزیابی، بازرسی و رسیدگی به شکایات منطقه 7 دانشگاه آزاد اسلامی در قزوین به صورت ویدئوکنفرانس افتتاح شد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، نهمین اداره کل منطقه ای مرکز نظارت، ارزیابی، بازرسی و رسیدگی به شکایات دانشگاه آزاد اسلامی با حضور عنایت الله ملکی تبار رئیس مرکز نظارت، ارزیابی، بازرسی و رسیدگی به شکایات به صورت رسمی در قزوین افتتاح شد.

در این مراسم که به صورت ویدئو کنفرانس و با حضور روسای دانشگاه آزاد اسلامی واحد قزوین، البرز و زنجان و معاونان مرکز نظارت برگزار شد، علیرضا محمدپور به عنوان مدیرکل منطقه هفت مرکز نظارت دانشگاه که شامل سه استان قزوین، البرز و زنجان است، معرفی شد.

ملکی تبار رئیس مرکز نظارت، ارزیابی، بازرسی و رسیدگی به شکایات دانشگاه آزاد اسلامی در ابتدای این مرسم ضمن تبریک سال نو، اعیاد شعبانیه و آرزوی سلامتی برای همه خدمتگزاران همچنین دستیابی به قرب الهی در ماه مبارک رمضان با قدردانی از زحمات واحد قزوین در اختصاص امکانات لازم برای راه اندازی منطقه هفت، گفت: نظارت بر واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی پیش از این به صورت غیرمتمرکز و از طریق ادارات بازرسی و رسیدگی به شکایات استان ها انجام می شد.

وی با بیان اینکه براساس مصوبه کمیسیون دائمی هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی، ساختار این مرکز به صورت منطقه ای شده است، اظهار داشت: ادارات نظارت مالی، نظارت و ارزیابی آموزشی، پژوهشی و دانشجویی، بازرسی و رسیدگی به شکایات و ارزیابی عملکرد از زیر مجموعه های ادارات کل منطقه ای می باشند.

وی با ابراز امیدواری نسبت به تشکیل ساختار جدید، همکاری مسئولان دانشگاه را با این مرکز مثبت ارزیابی و تاکید کرد: این مرکز با رویکرد حل مساله یاری رسان استان­ها و در کنار مسئولان دانشگاه قراردارد و مصمم است با به کارگیری ابزارهای نوین نظارتی و بازرسی، به بهبود و تعالی روز افزون دانشگاه آزاد اسلامی و دستیابی به اهداف تعالی آن مساعدت ویژه کند.

در ادامه این نشست،محمدی قائم مقام این مرکز و هر یک از معاونت های مرکز نظارت، ارزیابی، بازرسی و پاسخگویی به شکایات به تبیین ساختار جدید این مرکز و ماموریت های پیش روی هر معاونت پرداختند و روسای استانهای البرز، زنجان و قزوین نیز نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کردند.

در پایان نیز علیرضا محمدپور مدیرکل نظارت، ارزیابی، بازرسی و پاسخگویی به شکایات منطقه 7 ضمن تبیین سیاست های حوزه کاری، حکم مسئولیت خود را از دکتر ملکی تبار دریافت کرد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1067142

وب گردی

وب گردی