اعتراض مشترک بازیکنان استقلال به مدیریت باشگاه با خطاب قراردادن وزیر ورزش

بازیکنان تیم فوتبال استقلال در اقدامی مشترک در صفحه شخصی‌شان با خطاب قرار دادن وزیر ورزش و جوانان، نسبت به عدم‌تحقق وعده‌های مدیران استقلال اعتراض کردند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری ایسکانیوز، پرداخت نشدن مطالبات بازیکنان تیم فوتبال استقلال و عدم تحقق وعده‌های مدیران استقلال باعث شد تا بازیکنان در اقدامی مشترک در صفحه اینستاگرام خود با مخاطب قرار دادن مسعود سلطانی‌فر وزیر ورزش و جوانان از ضعف مدیران باشگاه و عملی نشدن وعده‌های‌شان اعتراض کنند.

در پیام بازیکنان استقلال آمده است:

جناب آقای سلطانی، باشگاه استقلال با ضعف مدیریت، حق میلیون‌ها طرفدارش را زیر پا گذاشته و با انتخاب‌های غلط هواداران را از بالیدن به این میراث بزرگ محروم کرده است، باشگاهی که هنر مدیرانش وعده‌های توخالی است و فتح الفتوحش وعده پرداخت 10درصدی! باشگاهی که مدیرانش را باید بر اساس بی‌کفایتی و عوام‌فریبی سنجید نه کیفیت مدیریت و انتخاب‌ها و تصمیم‌های‌شان، باشگاهی که همه ما را حسرت به دل گذاشته که چرا یک مدیر توانمند را به خود نمی‌بیند و متأسفانه این روزها شاهدیم که شأن و بزرگی این باشگاه برای انجام تعهداتش تا چه‌حد زیر سؤال رفته و چه افراد سخیف و نازلی مدعی کمک و حمایت شده‌اند!

ما به‌احترام هواداران و آقای فرهاد مجیدی به‌رغم بی‌اعتنایی باشگاه نسبت به تعهداتش در روزهای گذشته در تمرینات شرکت کردیم اما به‌نظر می‌رسد که جز بازی‌های خبری و روش‌هایی مثل قراردادن پیشکسوتان مقابل مربیان و بازیکنان هیچ تغییری رخ نداده و مجبور هستیم این‌گونه صدای خود را به گوش هواداران و سمع و نظر شما برسانیم و همچنین جهت نشان دادن اعتراض خود طور دیگری اقدام کنیم.

ما اعضای تیم استقلال این بار جناب‌عالی را به‌عنوان رئیس مجمع و متولی این باشگاه مورد خطاب قرار دادیم و معتقدیم مسئولیت اصلی این روزهای استقلال بر عهده شما است.

کد خبر: 1067360

وب گردی

وب گردی