وبینار «بازرسی فنی اجرای سازه‌های فولادی» برگزار می‌شود

سرپرست معاونت پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی استان واحد کرج از برگزاری اولین سیمنار اینترنتی با عنوان بازرسی فنی اجرای سازه های فولادی (ساخت و برپایی) در خردادماه امسال خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز از کرج، حامد ثابت سرپرست معاون پژوهش و فناوری این دانشگاه با بیان این مطلب گفت: با توجه به شرایط خاص جامعه در حال حاضر و در پی سیاست های دانشگاه آزاد اسلامی استان البرز و واحد کرج همراه با سایر ارگان های جامعه در حفظ امنیت بهداشتی و سلامت افراد و همچنین مقابله با شیوع و گسترش بیماری کوید 19، تمامی تلاش و اهتمام خود را در این امر به کار گرفته تا ضمن حفظ فضایی ایمن از نظر سلامت، از رسالت اصلی خود که انجام امور آموزشی، علمی و فرهنگی است؛ غافل نشده و این وظیفه خطیر را متوقف نسازد.

وی ادامه داد: در همین راستا اولین سمینار اینترنتی واحد کرج با همکاری انجمن جوشکاری و آزمایش های غیرمخرب کشور در خردادماه امسال برگزار خواهد کرد.

ثابت با اشاره به اینکه این سمینار اینترنتی تحت عنوان «بازرسی فنی در اجرای سازه های فولادی – ساخت و برپایی» برگزار می شود تصریح کرد: حضور در این وبینار برای کلیه کارکنان، دانشجویان، استادان و علاقمندان به صنعت جوش رایگان و آزاد می باشد و جزئیات برگزاری آن به زودی از طریق دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج به علاقمندان اعلام خواهد شد.

کد خبر: 1067535

وب گردی

وب گردی