برگزاری جلسه فرهنگی محفل نور در دانشگاه آزاد اسلامی

جلسه فرهنگی محفل نور در دانشگاه آزاد اسلامی صبح امروز به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، جلسه فرهنگی محفل نور در دانشگاه آزاد اسلامی با حضور عنایت الله ملکی تبار رئیس مرکز نظارت، ارزیابی، بازرسی و رسیدگی به شکایات دانشگاه آزاد اسلامی، حجت الاسلام محمد شریفانی مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی و جمعی از مدیریان و کارکنان مرکز نظارت، ارزیابی، بازرسی و رسیدگی به شکایات دانشگاه آزاد اسلامی به صورت ویدئو کنفرانس برای ادارت کل نظارت، ارزیابی، بازرسی و رسیدگی به شکایات مناطق دهگانه این مرکز صبح امروز برگزار شد.

در ابتدای این مراسم حجت الاسلام شریفانی مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی با آرزوی توفیق بهره مندی از لحظات معنوی ماه مبارک رمضان گفت: یکی از مواردی که می تواند حال و هوای انسان ها را تغییر دهد، انس با دعا و قرآن کریم است که سبب پالایش روح و جسم می شود.

وی اظهار داشت: لذت های مختلفی اعم از لذت کاذب، لذت محدود و موقت در دنیا وجود دارد، تنهای لذتی که خالص لذت است، لذت صحبت و گفت و گو با خداوند است. هیچ پدیده ای نیست مگر اینکه به تسبیح خدا مشغول باشد.

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی با بیان اینکه مناجات، استراحت، تفریح همواره در برنامه ریزی های امامان (ع) وجود داشته است، افزود: قطعاً همه انسان ها در زندگی روزمره خود دچار غم و اندوه می شوند و تنها راه حل رهایی از این نوع گرفتاری ها تسبیح خداست. دعا نفوذ و اثربخشی فوق العاده ای دارد و بخشی از معضلات ظاهری و باطنی را برطرف می کند.

وی یکی از ابزارهای مؤثر برای همکاران نظارت، ارزیابی، بازرسی و رسیدگی به شکایات را توسل و اهمیت به موضوع معنویات در کارها دانست و افزود: آنچه می تواند خستگی ها و ناملایمات کار بازرسی را کم کند توجه به نام و یاد خدا در امورات و احوالات جاری است.

شریفانی با تأکید بر اهمیت دعا و فضیلت آن بر قرائت قرآن خاطرنشان کرد: دعا بابی برای بندگی و تضرع و رهایی از تیرگی های دل است و مناجات مخلوق با خالق به شمار می رود.

ملکی تبار رئیس مرکز نظارت، ارزیابی، بازرسی و رسیدگی به شکایات دانشگاه آزاد اسلامی همچنین در این جلسه با گرامیداشت استاد مطهری و روز معلم ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات در ماه مبارک رمضان گفت: امیدوارم همه بندگان خدا از این ماه پر خیر و برکت بهره وافی و کافی ببرند و با خالق خویش بیش از پیش انس و الفت گیرند.

وی در خصوص فعالیت مرکز نظارت، ارزیابی، بازرسی و رسیدگی به شکایات دانشگاه آزاد اسلامی اظهار داشت: این مرکز در حوزه های آموزش، پژوهش، امور دانشجویی و مالی در 10 منطقه کشوری و 2 منطقه ویژه فعالیت می کند.

رئیس مرکز نظارت، ارزیابی، بازرسی و رسیدگی به شکایات دانشگاه آزاد اسلامی خاطرنشان کرد: این مرکز با معاونت فرهنگی و دانشجویی، نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی و ... همکاری و تعامل نزدیک دارد و حداکثر تلاش خود را برای تعالی دانشگاه در امور معنوی و مادی بکار می گیرد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1067841

وب گردی

وب گردی