احتمال برگزاری جشنواره نشریات دانشجویی به‌صورت مجازی

مدیرکل فرهنگی و اجتماعی دانشگاه آزاد اسلامی از احتمال برگزاری جشنواره نشریات دانشجویی به‌صورت مجازی خبر داد.

رضا نصیری در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز درباره چگونگی برگزاری جشنواره نشریات دانشجویی دانشگاه آزاد اظهار کرد: در هفته‌های گذشته انتخابات نشریات انجام شد و با 92 درصد مشارکت منتخبان معرفی شدند و به‌زودی شورای مرکزی نظارت بر نشریات تشکیل جلسه خواهد داد.

وی افزود: براساس هماهنگی‌هایی که سال گذشته انجام شده بود دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان برگزارکننده جشنواره انتخاب شده بود ولی به‌دلیل شیوع کرونا و تصمیمات ستاد ملی کرونا برگزاری حضوری این جشنواره فعلاً غیرقابل ممکن خواهد بود.

مدیرکل فرهنگی و اجتماعی دانشگاه آزاد اسلامی بیان کرد: باتوجه به اینکه از همه شهرها در این جشنواره حضور خواهند داشت، لازم است که وضعیت کل کشور از لحاظ شیوع ویروس به حالت سفید برگردد تا امکان برگزاری جشنواره فراهم شود، در این مورد تابع تصمیمات ستاد کرونا هستیم.

نصیری درباره برگزاری مجازی جشنواره نیز عنوان کرد: درشرایط عادی کلاس‌ها و کارگاه‌های متنوعی برای فعالان نشریات دانشجویی تعریف شده بود که با این شرایط برنامه جشنواره تاحدی تغییر کرده و احتمال برگزاری جشنواره به‌صورت مجازی بالاست.

وی ادامه داد: برنامه‌های فرهنگی و اردویی دانشگاه فعلاً به‌شکل مجازی کار خود را دنبال خواهند کرد. به‌صورت مثال برنامه «هلال رضوی» که هرساله به‌همراه اردویی سیاحتی و زیارتی(زیارت حرم مقدس امام رضا علیه السلام) برگزار می‌شد، با شرایط پیش آمده کلاس‌های توانمندسازی این اردو به‌صورت مجازی و دوره اردویی، زیارتی و سیاحتی آن به بعد از اتمام قائله کرونا منتقل می‌شود.

مدیرکل فرهنگی و اجتماعی دانشگاه آزاد اسلامی خاطرنشان کرد: بخش‌های آموزشی برنامه‌های فرهنگی در این مدت به‌صورت مجازی عملیاتی خواهد شد و هیچ برنامه‌ای لغو نمی‌شود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1070209

وب گردی

وب گردی