مستندهای ایرانی در جشنواره فیلم‌های ورزشی «کنیا»

۲ فیلم مستند «جایی برای فرشته‌ها نیست» و «ملوانان تنها به دریا نمی‌روند» به بخش مسابقه جشنواره فیلم‌های ورزشی «کنیا» راه یافتند.

به گزارش گروه فرهنگی ایسکانیوز، به نقل از روابط عمومی مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی، سومین دوره جشنواره فیلم‌های ورزشی «کنیا» از ۲۹ اکتبر تا ۱ نوامبر ۲۰۲۰ مصادف با ‌۸ تا ۱۱ آبان ۹۹‌ در شهر «نایروبی» برگزار خواهد شد و فیلم‌های مستند «جایی برای فرشته‌ها نیست» به کارگردانی سام کلانتری و «ملوانان تنها به دریا نمی‌روند» ساخته الله‌کرم رضائی‌زاده در بخش مسابقه این رویداد به نمایش گذاشته می‌شوند.

این جشنواره امسال به دلیل شیوع بیماری کووید ۱۹ به صورت آنلاین برگزار خواهد شد.

پخش بین‌المللی «جایی برای فرشته‌ها نیست» و «ملوانان تنها به دریا نمی‌روند» برعهده مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی است.

«جایی برای فرشته‌ها نیست» مستندی درباره‌ تیم ملی دختران اسکیت هاکی ایران و مشکلات پیچیده‌ آنان در راه مسابقات آسیایی کره‌جنوبی است که ورزش، بهانه‌ای برای وارد شدن به زندگی این دختران شده است. این فیلم طی ماه‌های اخیر در گروه سینمایی «هنر و تجربه» و پلت‌فرم نمایش درخواستی فیلیمو و نمآوا اکران عمومی شده است.

مستند «ملوانان تنها به دریا نمی‌روند» هم با اشاره به افتخارات تیم ملوان بندرانزلی در تاریخ فوتبال ایران، روایتگر دلبستگی و همدلی اهالی بندرانزلی به این تیم محبوب و ریشه‌دار است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1077375

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =