تولید بذر هیبرید گلخانه‌ای از افتخارات دانشگاه آزاد اسلامی دهاقان است

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد دهاقان با بیان اینکه تولید بذر هیبرید گلخانه‌ای از افتخارات این دانشگاه است، گفت: با همکاری شرکت نگین بذر ۲۰ میلیون بذر هیبرید خیار تولید کردیم.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی( ایسکانیوز)، نشست برخط اعضای هیأت رئیسه دانشگاه آزاد اسلامی واحد دهاقان با دانشجویان ورودی سال ۹۹ با حضور حجت الاسلام عباسعلی حیدری مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان برگزار شد.

سید حسن حجازی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد دهاقان در این جلسه گفت: این واحد دانشگاهی دارای 20 هزار دانش آموخته است و بیش از 2 هزار دانشجو در رشته های مختلف تحصیلی در مقاطع کاردانی، کارشناسی و دکتری تخصصی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد دهاقان مشغول به تحصیل هستند.

وی با بیان اینکه 12 اختراع توسط دانشجویان و اعضای هیأت علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد دهاقان به ثبت رسیده است، افزود: تولید بذر هیبرید گلخانه‌ای از افتخارات دیگر این دانشگاه است که در سال ۹۸ موفق شدیم با همکاری شرکت نگین بذر،۲۰ میلیون بذر هیبرید خیار تولید کنیم؛ تلاش ما این است که این فناوری را گسترش داده و گلخانه های هایتک را تأسیس کنیم و سهم بسزایی در تولید بذر هیبرید کشور داشته باشیم.

حجت الاسلام حیدری مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان همچنین در این جلسه خاطرنشان کرد: باید بکوشیم تا تمدن اسلامی ایرانی را احیا کنیم و برای رسیدن به قله‌های علم و فناوری و اعتلای سرزمین مادری خود کوشا و ساعی باشیم. علم و عمل را با هم همراه کنیم، زیرا دانش به تنهایی نمی تواند راهگشای ما باشد.

وی افزود: در این رهگذر باید معرفت را در خود نهادینه کنیم. دانشجو باید دارای بصیرت سیاسی باشد تا بتواند با چشمانی باز نجات‌بخش خود و میهن خویش باشد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1083702

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =