اتلتیکومادرید قهرمان لالیگا شد

اتلتیکومادرید با برتری ۱-۲ مقابل وایادولید قهرمان این فصل لالیگا شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)؛ شاگردان دیگو سیمئونه که با شکست ۰-۱ راهی رختکن شده بودند، در نیمه دوم نمایش درخشانی ارائه داده و با کسب پیروزی ۱-۲ قهرمانی خود را مسجل کردند. وایادولید بازی را بهتر آغاز کرد و در دقیقه ۱۱ این ویا بود که شانس خود برای گلزنی از فاصله ای دور امتحان کرد، اما ضربه کم ارتفاع او با واکنش یان اوبلاک همراه شد.

اما در دقیقه ۱۹ وایادولید به گل اول دست یافت. روی پاس عمقی مارانائو، اسکار پلانو با دروازه اتلتیکومادرید تک به تک شده و با ضربه ای زمینی موفق به زدن گل اول شد.

دقایقی بعد و روی ارسال کی ران تریپیر از سمت راست بود که ال یامی به اشتباه تا آستانه باز کردن دروازه خودی پیش رفت، اما ضربه سر او با اختلاف کمی به بیرون رفت.

در ادامه لوییس سوارز با حرکتی تکنیکی از سمت راست محوطه فاصله ای تا زدن گل تساوی اتلتیکومادرید نداشت، اما او بدشانس بود و ضربه فنی این بازیکن با اختلاف کمی راهی بیرون زمین شد. در دقیقه ۳۸ ضربه سر ویرزمن در موقعیتی خوب در اختیار اوبلاک قرار گرفت تا نیمه اول با برتری ۰-۱ وایادولید به اتمام برسد.

در همان دقایق ابتدایی نیمه دوم لوییس سوارز فرصت داشت گل تساوی را به ثمر برساند، اما ضربه سر او در نزدیکی خط دروازه توسط مدافعان وایادولید دفع شد.

اما در دقیقه ۵۷ بود که آنخل کوره آ در پشت محوطه جریمه با حرکتی تکنیکی صاحب فرصت شده و با یک نوک پای زمینی و دقیق گل تساوی را به ثمر رساند. لحظاتی بعد وایادولید فاصله ای تا زدن گل دوم نداشت، اما ضربه سر ده سوزا روی اشتباه عجیب یان اوبلاک در دفع توپ راهی به دروازه اتلتیکو نیافت.

اما در دقیقه ۶۶ و روی اشتباه عجیب بازیکنان وایادولید و پاس رو به عقب گواردیولا، لوییس سوارز در موقعیتی تک به تک و با یک ضربه زمینی موفق به زدن گل دوم شد.

در اواخر بازی ضربه جفری کوندوگبیا از زاویه ای دشوار به تور کنار دروازه برخورد کرد تا در نهایت اتلتیکو ۱-۲ به پیروزی برسد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1096555

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =