انتقاد به انتصاب‌ها در شهرداری تهران

یک عضو شورای شهر به نحوه انتصاب‌ها در شهرداری تهران واکنش نشان داد.

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز؛ روز یکشنبه 11 دی ماه طرح اصلاحیه مصوبه تعارض منافع در صحن شورای شهر تهران مصوبه به تصویب اعضای شورای شهر تهران رسید تا درنهایت هیچ یک از اقوام نزدیک اعضا نتوانند در پست‌های مدیریتی قرار بگیرند. اما در جریان بررسی این طرح، ناصر امانی، عضو شورای اسلامی شهر تهران، در پیشنهادی خواستار اضافه شدن بندی به طرح شد تا شهرداری تهران مکلف به اجرای قانون طرح طبقه‌بندی مشاغل و رعایت قوانین اداری و استخدامی در انتصابات شود. پیشنهادی که در ظاهر به نفع کارمندان شهرداری بود اما در نهایت به دلایل مختلف مورد موافقت اعضا قرار نگرفت.

ناصر امانی عضو شورای اسلامی شهر تهران درباره پیشهادش در صحن شورا اظهار کرد: فلسفه پیشنهاد این طرح تعارض منافع به دلیل حکمی بود که در سیستم شهرداری به تصویب رسیده بود که در اولین جلسه بعد از صدور آن حکم اعضای شورای شهر به این نتیجه رسیدند که این طرح را ارائه دهند.

وی با اشاره به اینکه این طرح به دلیل انتصابات حاشیه‌دار شهردار تهران در شورای شهر مطرح شده بود، ادامه داد: اگر بخواهیم آن اتفاقات را نادیده بگیریم و فقط مصوبه‌ای را برای آینده به تصویب برسانیم این مصوبه تاثیری ندارد و پاسخی نسبت به آن هیجانات و فضای رسانه‌ای که علیه شهرداری ایجاد شده بود، داده نمی‌شود.

عضو شورای شهر تهران بیان کرد: در صحن شورای شهر اصرار داشتیم عطف به ماسبق شود اما سایر اعضا اعلام کردند به لحاظ حقوقی مشکل دارد به همین دلیل بنده پیشنهاد دادم شهرداری تهران در انتصابات خود آئین نامه استخدامی شهرداری و شرح شغل ابلاغیه سازمان اداری استخدامی کشور را اجرا کنند.

منبع: برنا

کد خبر: 1124463

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =