زمان احضار مجیدی به کمیته انضباطی مشخص شد؟

 ساعتی پیش رسانه ها اعلام کردند که فرهاد مجیدی قرار است به زودی به کمیته انضباطی احضار شود.

به گزارش خبرگزاری ایسکانیوز؛ فرهاد مجیدی که روز گذشته و پس از خدا را در نشست خبری خود صحبت های تندی درمورد سرمربی تیم ملی به زبان آور و قرار است به زودی به کمیته انضباطی احضار شود.

 پس از گذشت چند دقیقه از این خبر محمد نوری فر مدیر رسانه باشگاه استقلال اعلام کرد که این خبر صحیح نمی باشد و مجیدی هیچ احضاریه ای مبنی بر حضور در کمیته فنی دریافت نکرده است.

شنیده های ما حاکی از این است که قرار است روز دوشنبه کمیته انضباطی نامه‌ای را به فدراسیون فوتبال تحویل دهد و روز سه شنبه فرهاد مجیدی برای پاره‌ای از توضیحات در کمیته انضباطی حضور پیدا کند.

در این فصل از لیگ برتر ما شاهد این بودیم که مدیران و بازیکنان بارها و بارها به کمیته انضباطی دعوت شدند و فدراسیون فوتبال فشارهای زیادی مبنی بر این موضوع وارد کرده است. 

کمیته انضباطی این روز ها میزبان بازیکنان، سرمربیان، مدیران لیگ های مختلف می باشد.

 به نظر می رسد که فدراسیون فوتبال و کمیته انضباطی نسبت به سال‌های گذشته تمرکز بیشتری روی نقد و بررسی بیانیه تیم‌ها و صحبت سرمربیان داشته‌اند و دعوت این افراد به کمیته انضباطی به این موضوع اعتبار می بخشد.

 البته ناگفته نماند که این موضوع نشان دهنده این است که گاها و حتی اگر انتقادها به جا باشد باز هم کمیته انضباطی برای پاره ای از توضیحات شخص را فرا می‌خواند.

 در حال حاضر سرمربی استقلال باید روز سه شنبه با حضور در کمیته انضباطی در مورد صحبت‌های خود در نشست خبری پس از دیدار با هوادار توضیحاتی را ارائه دهد باید دید که واکنش کمیته انضباطی به این موضوع چه خواهد بود و چه جریمه ای برای سرمربی استقلال در نظر خواهد گرفت.

مهسا حسینی

کد خبر: 1128639

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =