دانشگاه آزاد اسلامی نماد عدالت اجتماعی در کشور است

معاون علوم انسانی و هنر دانشگاه آزاد اسلامی در مراسم تکریم و معارفه سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان مرکزی و واحد اراک با بیان اینکه دانشگاه آزاد اسلامی نماد عدالت اجتماعی در کشور است، گفت: دانشگاه آزاد اسلامی در راستای تعلیم و تربیت اجتماعی به خوبی در کشور نقش آفرینی کرده است.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، مراسم تکریم و معارفه سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان مرکزی و واحد اراک با حضور حجت الاسلام والمسلمین  عبدالحسین خسروپناه معاون علوم انسانی و هنر دانشگاه آزاد اسلامی در واحد اراک برگزار  شد.

 خسروپناه در این مراسم، دانشگاه آزاد اسلامی را نماد عدالت اجتماعی در کشور دانست و گفت: دانشگاه آزاد اسلامی در راستای تعلیم و تربیت اجتماعی به خوبی در کشور نقش آفرینی کرده است. فعالیت های پژوهشی در این دانشگاه باید مشکلات جامعه را برطرف کند.

وی تاکید کرد: رشد و باورهای محیط‌های علمی و روش‌های تربیت اجتماعی با برگزاری کرسی‌های آزاد اندیشی، مناظره، جلسات هم‌اندیشی و نشست‌های تخصصی میسر می‌شود.

معاون علوم انسانی و هنر دانشگاه آزاد اسلامی  اصلاح و جایگزینی رشته‌ها، ایجاد دانشکده‌های موضوعی و مهارت محور را یک ضرورت است و افزود: این مهم جز با همکاری هیأت علمی و گروه‌های مختلف امکان پذیر نیست.

در ادامه حجت‌الاسلام رسول ظرافت مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان مرکزی نیز در این مراسم گفت: تمامی مسئولیت‌ها و نعمت‌هایی که خداوند به بشر عنایت می‌کند یک نوع امتحان است و به طور قطع مسئولیت امتحان سنگین‌تری است.

در پایان این مراسم مرتضی قاسمی به عنوان سرپرست جدید دانشگاه آزاد اسلامی استان مرکزی و واحد اراک معرفی و از زحمات  ‌ابراهیم گیوکی سرپرست پیشین این دانشگاه تقدیر به عمل آمد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1151959

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =