جلسه هم اندیشی رؤسای باشگاه‌ پژوهشگران جوان و نخبگان دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد

جلسه هم اندیشی رؤسای باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان مراکز استان ها، واحدهای ویژه و منتخب با حضور رئیس باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، جلسه هم اندیشی رؤسای باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان مراکز استان‌ها، واحدهای ویژه و منتخب با حضور  حامد حسن پور، رئیس باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان، معاونان و مدیران حوزه ستادی باشگاه، روسای باشگاه مراکز استان‌ها، واحدهای ویژه و منتخب برگزار شد.

 حسن پور در این جلسه به تبیین برنامه‌های باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان پرداخت و گفت: برنامه‌های باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان در سالجاری بر اساس مأموریت‌های سند تحول و تعالی دانشگاه تنظیم شده است.

وی درباره توسعه مدل پژوهش شبکه‌ای اظهار کرد: بحث توسعه شبکه نخبگان و پژوهشگران موضوعی است که برای باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان در اولویت است.

حسن پور خاطرنشان کرد: ضروری است رؤسای باشگاه مراکز استان‌ها، واحدهای ویژه و منتخب در راستای شناسایی و معرفی افراد با استعدادی که شرایط عضویت در باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان را ندارند، اما قابلیت پرورش و شکوفایی دارند، قدم بردارند، چرا که تک تک این افراد در سراسر ایران بدنه نخبگانی کشور را شکل می‌دهند و باعث ارتقاء فعالیت های باشگاه و کشور می شوند.

رئیس باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان دانشگاه آزاد اسلامی بر شفافیت امور و اصلاح آیین نامه ها تأکید کرد و افزود: پیگیری کیفیت اجرای برنامه ها باید به صورت جدی در ستاد مرکزی باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان دنبال شود.

وی ادامه داد: روسای باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان باید در رویداد عصر امید۲، حضور فعالی داشته باشند، در همین راستا حداقل ۱۰۰ طرح پژوهشی دانشجویی و دانش آموزی تا پایان آبان‌ماه سال جاری مصوب خواهد شد. 

در ادامه این جلسه درباره شبکه‌سازی و بهره‌برداری از ظرفیت شبکه اعضای هیأت علمی، نخبگان، پژوهشگران، فارغ‌التحصیلان دانشگاه و خبرگان جامعه، برگزاری مسابقات، المپیادها و رویدادهای علمی دانشجویی و دانش آموزی، حمایت و ارائه تسهیلات، فعالیت‌های هم افزای اجتماعی تخصصی و ارتقای شادابی علمی، توان افزایی، نشر علم و توسعه مدیریت دانش، ارتقا کیفیت پاسخگویی و تقویت هویت بصری برند باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان بحث و تبادل نظر شد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1155831

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =