اکبرپور: بازی اول در جام جهانی اهمیت زیادی دارد

پیشکسوت فوتبال کشورمان بازی اول تیم ملی در جام جهانی را بسیار مهم دانست و خاطر نشان کرد: انگلیس یکی از تیم‌های پرقدرت این جام است.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، علیرضا اکبرپور در گفت‌وگو درباره تیم ملی فوتبال کشورمان و مسابقات پیش روی این تیم اظهار داشت: در مجموع و بعد از آمدن کارلوس کی‌روش اوضاع تیم ملی بهتر شده است. امیدوارم ایران در جام جهانی نتایجی بگیرد که حداقل مردم کمی خوشحال شوند و از وضعیت موجود فاصله بگیرند. ما تیم خوبی داریم و می‌توانیم به موفقیت در جام جهانی امیدوار باشیم.

بیشتر بخوانید:

تیم‌های حاضر در جام جهانی ۲۰۲۲ را بشناسید / تیم ملی فرانسه

وی در واکنش به اینکه برخی معتقدند نباید انتظارها از تیم ملی بالا برود، تصریح کرد: ما در دوره‌های قبل به جام جهانی راه پیدا کردیم و بعد از انجام سه بازی به ایران برگشتیم، ولی دیگر نباید این اتفاق دوباره تکرار شود و به این موضوع دلخوش باشیم. اینکه از تیم ملی انتظار صعود به مرحله حذفی داشته باشیم به هیچ عنوان غیرمنطقی نیست و به هر حال و با گذر زمان باید شاهد پیشرفت تیم ملی باشیم.

اکبرپور بازی اول تیم ملی در جام جهانی را بسیار مهم دانست و خاطر نشان کرد: انگلیس یکی از تیم‌های پرقدرت این جام است و حتی آنها را می‌توان در بین مدعیان قهرمانی قرار داد. بازی اول برای ما بسیار مهم است و اگر بتوانیم از این تیم امتیاز بگیریم برای صعود شانس خوبی خواهیم داشت، هر چند که این بازی بسیار سخت خواهد بود. بازی با آمریکا و ولز هم آسان نیست، ولی با این بازیکنان و لژیونرهایی که داریم می‌توانیم به موفقیت برسیم.

پیشکسوت فوتبال کشورمان با انتقاد از تعطیلی بازی‌های لیگ برتر گفت: در تمام اروپا بازی‌های لیگ برگزار می‌شود، ولی اینجا فوتبال تعطیل است و اگر هم بازی‌ها برگزار شود، بدون تماشاگر است. بازیکنان لیگ برتری این حق را دارند تا در لیگ خودشان را نشان دهند و برای دعوت به تیم ملی شانس داشته باشند، ولی مشخص نیست چرا بازی‌های لیگ برتر از چند هفته پیش تعطیل شد.

منبع: تسنیم

انتهای پیام/

کد خبر: 1159359

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =