جام جهانی ۲۰۲۲ قطر | هلند0  - سنگال 0

ترکیب تیم‌های هلند و سنگال در گروه نخست رقابت‌های جام جهانی ۲۰۲۲ مشخص شد.

به گزارش گروه ورزش ایسکانیوز، تیم‌های ملی فوتبال هلند و سنگال از ساعت ۱۹:۳۰ دقیقه به وقت تهران در هفته‌ اول دور گروهی رقابت‌های جام جهانی ۲۰۲۲ در گروه اول به مصاف هم رفتند.

بیشتر بخوانید

گزارش لحظه به لحظه بازی ایران-انگلیس/ انگلیس۶-ایران۲ / بازی به پایان رسید

در دیدار دور نخست گروه اول جام جهانی قطر، دو تیم هلند و سنگال برابر هم به میدان رفتند که گزارش زنده این دیدار را در زیر می‌خوانید:

هلند صفر  - سنگال صفر
داور: ویلتون سمپایو (برزیل)
ورزشگاه: التاماما شهر دوحه
گل: -
کارت زرد: دلیخت (هلند)
کارت قرمز : -

ترکیب تیم هلند: نوپرت (دروازه‌بان)، ماتیاس دلیخت، ویرجیل فن‌دایک، ناتان آکه، دالی بلیند، دنزل دامفرایز، استفان برگیوس، فرانکی دیانگ، کودی گاکپو، وینسنت یانسن و استفان برخواین.

ترکیب تیم سنگال: ادوارد مندی(دروازه‌بان)، کالیدو کولیبالی، ابو سیسه، ادریسا گاناگی، نمپالیس مندی، شیخ کویاته، بولایه دیا، کرپین دیاتا، اسماعیلا سار، عبدو دیالو و یوسف سابالی.

نیمه نخست
این بازی با سوت داور برزیلی آغاز شد.

سنگال بازی را بهتر از حریف اروپایی خود آغاز کرد و حتی در دقیقه ۱۰ می‌توانست به گل برسد اما ضربه پای چپ اسماعیلا سار از بالای دروازه به بیرون رفت. پس از این حمله هلند بازی را در دسترس گرفت و حتی در دقیقه ۲۲ می‌توانست به گل برسد اما تعلل دیانگ مانع از به ثمر رسیدن گل نخست بازی شد.

هلند توپ و میدان را در قیاس با حریف آفریقایی در اختیار داشت و روی یک حرکت ترکیبی در دقیقه ۴۰، توپ به برگیوس رسید و ضربه پای چپ این بازیکن از بالای دروازه سنگال به بیرون رفت. بعد از این دو تیم نتوانستند موقعیت خاصی را روی دروازه یکدیگر ایجاد کنند و بازی با تساوی بدون گل خاتمه یافت.

نیمه دوم

نیمه دوم این دیدار با سوت داور شروع شد.

نخستین موقعیت بازی را در نیمه دوم هلندی‌ها ایجاد کردند که روی کرنر ارسالی دیانگ، ضربه سر فندایک به شکلی خطرناک از بالای دروازه مندی به بیرون رفت.

به روز رسانی می‌شود...

کد خبر: 1160837

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =