دالیچ: سرمربی کانادا زمان می‌برد تا رفتار حرفه‌ای را یاد بگیرد

صحبت‌های دالیچ سرمربی کروات‌ها درباره بازی روز گذشته تیم خود مقابل کانادا با انتقادی از سرمربی این کشور همراه بود.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، روز گذشته تیم کرواسی بعد از گلی که در لحظات ابتدایی بازی با کانادا دریافت کرد، موفق شد با یک کامبک دیدنی و با چهار گل نماینده آمریکاشمالی را درهم بکوبد.

جنجال‌های این دیدار زمانی شروع شد که دالیچ پیش از بازی به بازیکنانش گفته بود که به کانادا احترام بگذارید و آن‌ها را شکست دهید. این در حالی است که جان هردمن سرمربی کانادایی‌ها به بازیکنان خود گفته بود بلای جان کروات‌ها شوید و از خجالت آن‌ها در بیایید.

سرمربی کروات‌ها بعد از این پیروزی و در مصاحبه‌ای، نکاتی را عنوان داشت.

دالیچ این‌گونه شروع کرد:

از نتیجه بازی بسیار خوشحال هستم. بعد از گل زود هنگامی که دریافت کردیم، توانستیم به بازی برگردیم و این موضوع خیلی خوب است.

بیشتر بخوانید

ایران و انگلیس صعودکننده به مرحله حذفی/ دعوای کی‌روش به نفع تیم ملی شد

 بعد از سوت پایان بازی، سرمربی کانادا برای دست دادن به سمت دالیچ نرفت و با او دست نداد. این موضوع واکنش دالیچ را به همراه داشت و سرمربی نایب قهرمان جهان، درباره این اتفاق عنوان داشت:

سرمربی تیم رقیب را بعد از بازی ندیدم. من شخصا بعد از بازی، جدا از هر نتیجه‌ای به سمت نیمکت و سرمربی تیم حریف رفته و با او دست می‌دهم و تبریک می‌گویم. زمانی که خواستم در پایان بازی با کانادا این کار را انجام دهم، هردمن را آنجا ندیدم. به احتمال زیاد عصبی بوده و مستقیم به رختکن رفته است. او سرمربی با کیفیتی است، ولی زمان می‌برد تا رفتار حرفه‌ای را یاد بگیرد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1161687

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =