هشدار نارنجی برای آلودگی هوا تهران صادر شد / آماده باش نیروهای ‬امدادی

مدیرکل مدیریت بحران استان تهران با تاکید بر ضرورت آماده باش نیروهای ‬امدادی در پایتخت، از صدور هشدار نارنجی آلودگی هوا خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، حامد یزدی مهر با اشاره به صدور هشدار نارنجی آلودگی هوا گفت: بنا براعلام سازمان هواشناسی استان تهران ، از بعد از ظهر فردا یکشنبه ۲۷ آذر تا سه شنبه ۲۸ آذز ، انباشت آلاینده‌ها و افزایش شاخص آلودگی هوا پیش بینی شده است.

بیشتر بخوانید

شهرآورد تهران لغو شد

مدیر کل مدیریت بحران استان تهران افزود: طبق هشدار هواشناسی در این مدت در بیشتر ساعت ها کیفیت هوا کاهش می یابد و هوا برای همه گروهها ناسالم خواهد بود براین اساس مدیریت بحران به مردم پایتخت توصیه کرده از تردد غیر ضروری در فضای باز خودداری و حتماً از منابع غذایی حاوی آنتی اکسیدان و بتاکارتن زیاد استفاده کنند.

حامد یزدی مهر افزود: در ایام آلودگی هوا ، کاهش تردد خودروها و رانندگی هوشمند یعنی رانندگی با سرعت مجاز که در مصرف بنزین و تولید آلاینده‌های سمی مؤثر است راه های پیشگیری از آلودگی هوا است.

مدیرکل مدیریت بحران استان تهران از آماده باش دستگاه‌های عضو ستاد مدیریت بحران نیز خبر داد و افزود: ضروری است نیروهای امدادی در اوقات اضطرار آلودگی هوا در حالت آماده باش کامل باشند.

پایان پیام/

کد خبر: 1163995

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =