برگزاری اختتامیه دومین دوره رویداد صدرا در واحد تهران شمال/حمایت صنایع از پایان‌نامه‌های کاربردی کارشناسی ارشد و دکتری

آیین اختتامیه دومین دوره رویداد صدرا در واحد تهران شمال با حضور معاون علوم انسانی و هنر دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، مراسم اختتامیه دومین دوره رویداد صدرا در واحد تهران شمال با حضور محمد همایون معاون علوم انسانی و هنر دانشگاه آزاد اسلامی و نمایندگان شرکت‌ها و صنایع حاضر برگزار شد.

بیشتر بخوانید:

در ابتدای این مراسم، ملماسی رییس واحد دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران شمال، از حضور صنایع شرکت کننده و معاون پژوهش و فناوری و سایر معاونتها که در این رویداد حلقه واسط بین دانشجویان و صنایع شدند، تشکر کرد.

ملماسی، با اشاره به استقبال گسترده دانشجویان از دومین رویداد صدرای واحد تهران شمال، گفت: از برکات این دوره از رویداد صدرا اعلام حمایت قاطع و صریح صنایع از پایان‌نامه‌های کاربردی کارشناسی ارشد و دکتری دانشجویان این واحد دانشگاهی بود.

رئیس واحد تهران شمال، با اشاره به اینکه یک پایان‌نامه کاربردی می‌تواند مسیر آینده شغلی و حتی زندگی دانشجو را تعیین نماید، اظهار کرد: در بحث حمایت از پایان‌نامه‌ها مهم‌تر از حمایت مالی، ارتباط‌گیری دانشجو با صنعت، کسب مهارت و تجربه مناسب و جذب شدن دانشجو توسط صنایع است.

ملماسی در پایان سخنان خود، با اشاره به تاکیدات ریاست عالیه دانشگاه آزاد اسلامی، در اجرای رویداد صدرا در سطح واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی و تاثیر عظیم و عمیق این ایده بر مهارت‌آموزی و راهکاری برای رفع دغدغه اشتغال دانشجویان، بیان کرد: در واحد تهران شمال تمامی معاونت‌ها، بصورت هماهنگ و هم صدا قدم پیش گذاشته‌اند تا در قالب طرح صدرا زمینه مناسبی را جهت کسب مهارت و تجربه لازم در دانشجویان برای ورود به بازار کار و صنعت فراهم نمایند.

در ادامه این مراسم؛ مهندس احمد شایان، معاون صنایع کوچک شرکت شهرک‌های صنعتی استان قزوین، به ایراد سخنانی در خصوص چالش‌های ارتباط صنعت و دانشگاه پرداخت. در انتهای این مراسم؛ با حضور محمدهادی همایون، معاون علوم‌انسانی و هنر دانشگاه آزاد اسلامی، با اهداء لوح‌هایی از نمایندگان شرکت‌ها و صنایع حاضر در این رویداد تقدیر شد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1230010

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =