کشته و زخمی شدن ۷۱ صهیونیست از ابتدای سال ۲۰۲۳

مرکز آماری معطی در گزارشی اعلام کرد از ابتدای سال جاری میلادی (۲۰۲۳) عملیات‌های مقاومتی در قدس اشغالی و کرانه باختری رشد فزاینده‌ای داشته و منجر به کشته و زخمی شدن ۷۱ صهیونیست شده است.

به گزارش گروه بین‌الملل ایسکانیوز، به نقل از وبگاه شهاب نیوز، جنایات رژیم صهیونیستی علیه ملت فلسطین و مقدسات آن به ویژه در سال جاری میلادی که تاکنون ده‌ها شهید و مجروح برجای گذاشته، به تشدید عملیات‌های شهادت طلبانه فلسطینیان منجر شده است.

رایزنی امیرعبداللهیان با گوترش درباره زلزله سوریه و ترکیه

مرکز داده‌های معطی در فلسطین در گزارشی در این باره نوشت که از ابتدای سال جاری تاکنون ۱۰ صهیونیست در عملیات‌های فلسطینیان به هلاکت رسیده و ۶۱ نفر نیز زخمی شدند که حال برخی از آنان وخیم است.

تنها در ماه ژانویه ۷ صهیونیست در عملیات‌های فلسطینیان کشته شده و ۴۸ نفر دیگر زخمی شدند.

طبق این گزارش، از ابتدای سال جاری تاکنون ۱۴۴۸ عملیات مختلف مقاومتی از جمله ۱۵۹ علمیات تیراندازی و درگیری مسلحانه در کرانه باختری و قدس اشغالی ثبت شده است.

یکی از بارزترین این عملیات‌ها، عملیات شهادت طلبانه شهید خیری علقم جوان فلسطینی ساکن قدس بود که ۷ صهیونیست طی آن به هلاکت رسیده و ۱۲ نفر دیگر زخمی شدند.

در عملیات روز گذشته در قدس توسط شهید حسین قراقع نیز دو صهیونیست به هلاکت رسیده و ۷ نفر دیگر زخمی شدند که حال سه نفر از آنان وخیم اعلام شده است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1170890

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =