آخرین اخبار درباره مسمومیت دانش‌آموزان

مسمومیت‌های سریالی دانش‌آموزان همچنان ادامه دارد و هنوز دلایل این اتفاقات اعلام نشده است.

به گزارش خبرنگار اجتماعی ایسکانیوز، مسمومیت‌های سریالی دانش‌آموزان همچنان ادامه دارد و در آخرین مورد ۴ دانش‌آموز در قم مسموم شدند.

مسمومیت ۴ دانش‌آموز در قم

یوسف نوری در پاسخ به سوالی درخصوص موضوع مسمومیت‌ها اظهار کرد: وزارت بهداشت پیگیر آن هستند و نتیجه آن را اعلام خواهند کرد. 

وی گفت: قرار شده وزارت بهداشت نتیجه را از طریق رسانه‌ها اعلام کند.

جلال رشیدی کوچی هم با اشاره به مسمومیت سریالی دانش آموزان در قم و چندین شهر دیگر و تایید عمدی بودن این اتفاق، بیان کرد: با توجه به صحبت هایی که با رئیس کمیسیون امور داخلی کشور صورت گرفت، به زودی کمیته حقیقت یابی در کمیسیون امور داخلی کشور برای پیگیری این موضوع و روشن شدن ابعاد آن ایجاد خواهد شد.

وی در ادامه اظهار کرد: از نظر بنده اتفاقات خارج از عرفی در حال رخ دادن است. به نظر می رسد پشت این مسمومیت سریالی دانش آموزان اتفاق بدی است‌. کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها این موضوع را دنبال خواهد کرد.

محمدعلی محسنی بندپی هم به ایسنا گفت: به دنبال اظهارنظر اخیر معاون وزیر بهداشت مبنی‌بر عمدی بودن مسمومیت دانش‌آموزان قمی، آقای قالیباف رییس مجلس شورای اسلامی به کمیسیون بهداشت ماموریت بررسی این موضوع را داد.

وی ادامه داد: با توجه به ماموریت رییس مجلس، هیاتی از کمیسیون بهداشت و درمان روز دوشنبه(۸ اسفند)به قم سفر می‌کند که گزارش این سفر و نتایج به‌دست آمده درباره مسمومیت دانش‌آموزان قمی به کمیسیون ارائه خواهد شد.

انتهای پیام /

کد خبر: 1172945

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =