جلسه روسای دانشکده‌های مهارت و کارآفرینی دانشگاه آزاد استان خوزستان برگزار شد

رئیس دانشگاه آزاد استان خوزستان گفت: دانشکده‌های مهارت و کارآفرینی باید با بررسی و شناخت نیاز هر شهر متناسب با زیست بوم آن شهر به ایجاد رشته های مورد نیاز گام بردارند و با تبلیغات هدفمند و رشته‌ای به معرفی این رشته‌ها بپردازند.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، جلسه روسای دانشکده های مهارت و کارآفرینی واحد های استان خوزستان با حضور افروس رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان خوزستان، دلاور اسمعیل وندی تمشیت شورای نظارت و هماهنگی سما استان خوزستان، سید محمد مهدی صافی رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد دزفول، معاونین آموزش‌های عمومی و روسای دانشکده های مهارت و کارآفرینی واحدهای استان برگزار شد.

افروس رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان خوزستان ضمن خیر مقدم و تشکر از واحد دزفول بابت میزبانی جلسه به سند تحول و پیشرفت واحدهای دانشگاهی اشاره و بیان کرد: سند تحول یک سند راهبردی برای دانشگاه برای رسیدن به اهداف تعیین شده می باشد و از این پس وضعیت واحد ها بر اساس میزان پیشرفت نسبت به سند تحول به صورت آنلاین مشاهده و ارزیابی می شوند و لذا نقش دانشکده های مهارت و کارآفرینی در این خصوص بسیار موثر و پررنگ است.

افروس در ادامه اظهار کرد: دانشکده های مهارت و کارآفرینی باید با بررسی و شناخت نیاز هر شهر متناسب با زیست بوم آن شهر به ایجاد رشته های مورد نیاز گام بردارند و با تبلیغات هدفمند و رشته ای به معر  فی این رشته ها بپردازند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان خوزستان در بخش دیگری از سخنان خود به شاخص های انتخاب واحدهای برتر در حوزه دانشکده های مهارت و کارآفرینی اشاره و تاکید کرد، روسای واحد ها باید هرچه سریعتر اقدامات لازم را در خصوص انتخاب و انتصاب رییس دانشکده های مهارت و کارآفرینی اقدام تا این شاخص‌ها را پیگیری کنند.

در ادامه اسمعیل وندی تمشیت شورای نظارت و هماهنگی سما استان خوزستان به تشریح آیین نامه ها و بخشنامه های صادر شده برای دانشکده های مهارت و کارآفرینی پرداخت و مراحل و زمانبندی اخذ رشته های جدید را توضیح دادند.

ایشان ماموریت های مهم دانشکده های مهارت و کارآفرینی را از جمله جذب دانشجو، طرح پویش، تاسیس مدارس عالی و مهارتی، مراکز مشاوره شغلی و تحصیلی، فعالیت های کاربنیان و مراکز آموزش های علمی بصورت کامل تشریح و تاکید کرد که باید با جدیت هرچه بیشتر توسط روسای دانشکده های مهارتی پیگیری شوند.

در پایان جلسه، معاونت های آموزش های عمومی و روسای دانشکده های مهارتی واحد های استان مشکلات موجود در دانشکده ها و پیشنهادات خود را ارائه کردند.

انتهای پیام /

کد خبر: 1172959

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =