آخرین خبرها از مسمومیت دانش‌آموزان در کشور / تکذیب فوت دختر دانش‌آموز در ماجرای مسمومیت پاکدشت

در ادامه ماجرای مسمومیت‌های سریالی دانش آموزان، صبح امروز تعدادی از دانش‌آموزان درسه شاهد نورالزهرا(س) ارومیه و دانش‌آموزان یکی از مدارس شهرستان کوار دچار مسمومیت شدند.

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، در پی مسمومیت‌های سریالی دانش‌آموزان تعدادی از دانش آموزان مدرسه شاهد نورالزهرا(س) ارومیه مسموم شدند، همچنین جمعی از دانش‌آموزان یکی از مدارس شهرستان کوار نیز دچار ضعف و سرگیجه شدند.

 این دانش‌آموزان توسط اتوبوس آمبولانس به مراکز درمانی سطح شهر انتقال داده شدند.

آخرین خبرها از مسمومیت دانش‌آموزان در کشور / وحیدی: اخبار دستگیری افرادی درباره مسمومیت دانش‌آموزان کذب است

تاکنون ۳۰ دانش‌آموز دچار علائم مسمومیت بوده که به بیمارستان منتقل شده‌اند.

 مسمومیت دانش‌آموزان به شهرستان کوار رسید/ انتقال ۲۷ نفر به بیمارستان

سخنگوی اداره کل آموزش و پرورش استان فارس گفت: جمعی از دانش‌آموزان یکی از مدارس شهرستان کوار امروز دچارضعف و سرگیجه شدند.

حمیدرضا شعبانی مدیر روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان فارس ضمن تائید این خبر اظهار داشت: صبح امروز ۲۷ نفر از دانش آموزان یکی از مدارس در شهرستان کوار با علائم حالت تهوع، ضعف و سرگیجه مواجه شدند که سریعا توسط آمبولانس‌های اورژانس به بیمارستان اعزام شدند.

وی اضافه کرد: حال عمومی این دانش‌آموزان خوشبختانه خوب گزارش شده است.

این مسئول یادآور شد: در حال حاضر مسئولان در محل حضور دارند و در حال بررسی موضوع به صورت دقیق هستند.

مدیر روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان فارس گفت: اطلاع رسانی از این حادثه از طریق روابط عمومی اطلاع رسانی انجام خواهد شد.

مسمومیت دانش‌آموزان ۲ مدرسه در همدان و کبودرآهنگ

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی همدان از بروز مسمومیت در دو مدرسه دخترانه در همدان و کبودرآهنگ خبر داد.

علیرضا توقیری مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی همدان از مسمومیت دانش‌آموزان دو مدرسه دخترانه در شهر همدان و شهرستان‌ کبودراهنگ خبر داد.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی همدان با بیان اینکه همه ظرفیت‌های درمانی و فوریت‌های پزشکی و بیمارستان‌های استان در حال آماده باش هستند، تصریح کرد: حال عمومی دانش‌آموزان مطلوب و جزییات این موضوع در حال بررسی است.

مسمومیت دانش‌آموزان به زنجان رسید/ ۲۹ دانش‌آموز دختر بستری شدند

رئیس دانشگاه علوم‌پزشکی استان زنجان گفت: دقایقی پیش ۲۹ دانش‌آموز مدرسه دخترانه ولی‌عصر (عج) زنجان به دلیل مسمومیت به بیمارستان آیت‌الله موسوی منتقل شدند.

حسن بختیاری در رابطه با مسمومیت دانش‌آموزان زنحانی، اظهار کرد: در پی گزارشی مبنی بر مسمومیت تعدادی از دانش‌آموزان مدرسه دخترانه ولی‌عصر زنجان، آمبولانس و اتوبوس آمبولانس فورا به محل اعزام و اقدامات اولیه انجام شد.

وی با اشاره به اینکه دانش‌آموزانی که بر اثر مسمومیت نیاز به بستری شدن داشتند، به بیمارستان آیت‌الله موسوی زنجان منتقل شدند، افزود: اکنون حدود ۲۹ نفر از دانش‌آموز به بیمارستان انتقال پیدا کردند و با توجه به علائم، درمان‌های لازم انجام شده است.

این مسئول با بیان اینکه خوشبختانه مورد حادی در بین دانش‌آموزان مسموم شده در زنجان وجود ندارد، تصریح کرد: برخی از دانش‌آموزان وضعیت بهتری دارند و به بخش‌های دیگر منتقل شدند و سایر دانش‌آموزان مسموم شده نیز طبقه‌بندی می‌شوند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان با بیان اینکه امکان افزایش تعداد دانش‌آموزان مسموم شده وجود دارد، خاطرنشان کرد: همه افراد مسموم شده دانش‌آموز هستند و از کادر مدرسه ولی‌عصر موردی از مسمومیت گزارش نشده است.

تکذیب خبر فوت دانش‌آموز دختر در پاکدشت

آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران خبر فوت دانش‌آموز دختر در پاکدشت را تکذیب کرد.

آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران اعلام کرد: پیرو انتشار اخباری در برخی رسانه‌های معاند مبنی بر فوت دانش‌آموز دختری در پاکدشت به اطلاع می‌رساند این اخبار از اساس دروغ و شایعه‌پراکنی و با هدف برهم زدن آرامش و ایجاد دلهره واضطراب در جامعه منتشر شده است.

سه نفر از دانش‌آموزان مدرسه امامت پاکدشت که دچار مسمومیت شده بودند از اورژانس مرخص شده و در سلامت به سر می‌برند.

مسمومیت‌های جدید دانش‌آموزان در ۶ استان

امروز ۱۰ دانش آموز در هفتکل خوزستان، ۴۴ دانش‌آموز در قم، ۳۱ دانش‌آموز در بجنورد، ۲۸ دانش‌آموز و ۳ کادر در ارومیه، ۷ دانش‌آموز در ایلام و ۲۰ دانش‌آموز در پرندِ تهران با علائم سرگیجه و مسمومیت به بیمارستان منتقل شدند. 

انتهای پیام/

کد خبر: 1173497

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =