معرفی ۳ دمنوش برای درمان حساسیت فصلی در منزل

حساسیت‌های فصلی با علائمی همانند خارش پوست، جوش زدن، آلرژی، سرفه و عطسه کردن ظاهر می‎شوند، که برای رفع آن می‎توان دمنوش‌ها و انواع میوه‎ها استفاده کرد.

به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی ایسکانیوز، انواع دمنوش‎ها و میوه‎ها می‌تواند به بهبود حساسیت و آلرژی‌های فصلی کمک ‎کنند وئ علائم آزاردهنده این حساسیت‌ها را کاهش دهند.

قویترین داروی گیاهی که خواب آور است

چای سبز

چای سبز یکی از داروهای موثری است که ویتامین سی موجود در آن به تقویت سیستم ایمنی بدن کمک بسیاری می‎کند و از بدن در برابر ابتلا به بیماری‌ها و حساسیت‎های فصلی مراقبت می‎کند. همچنین چای سبز، آرام‎بخش است و در بهبود حالت‌های تنش و افسردگی و رفع استرس و هیجان زیاد تاثیر زیادی دارد.

یکی دیگر از دمنوش‎های پرخاصیت، دمنوش آویشن است که در مقاله‎ی دمنوش آویشن و خواص آن به‏طور کامل درباره‎ی این دمنوش صحبت کردیم.

لیمو

لیمو یکی از میوه‎های مقوی است که به تقویت سیستم ایمنی بدن کمک بسیاری می‎کند. این میوه منبع ویتامین سی و انواع آنتی‎اکسیدان‌های مفید است و از بروز آلرژی‎های فصلی جلوگیری می‎کنند.

اگر شما در طول روز آب لیمو بخورید، بدن به‎طور کامل سم‎زدایی می‎شود و سموم و ناخالصی‌ها از بدن دفع می‎شوند. آبلیمو یکی از چاشنی‌های اصلی برای انواع سالادها است. همچنین شما می‌توانید در فصل تابستان شربت آبلیمو خنک هم تهیه کنید. در برخی از غذاها همانند عدسی و خوراک لوبیا هم از چاشنی لیمو استفاده می‎کنند.

سیب

سیب یکی از میوه‎های مفید برای تقویت سیستم ایمنی بدن است که به بهبود آلرژی بدن کمک بسیاری می‎کند. سیب دارای مواد مغذی فلاونوئید است که از واکنش‎های آلرژیکی محافظت می‎کنند. در طول روز یک عدد سیب بخورید. سیب برای میان‌وعده بسیار مناسب است. می‌توانید سیب را با جو دو سر بخورید یا با آن سالاد میوه درست کنید و از خواص خوب آن بهره‌مند شوید.

انتهای پیام/

کد خبر: 1175210

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =