گزینه‌های هدایت باشگاه چلسی کدامند؟

روزنامه انگلیسی از هفت گزینه برای هدایت آبی‌های لندن و جانشینی پاتر پرده برداشت.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز. سران آمریکایی باشگاه چلسی پس از اخراج گراهام پاتر از هدایت آبی‌های لندن، به‌دنبال استخدام سومین مربی در مدت کوتاه حضور خود در لندن هستند.

بی‌خبری بازیکنان چلسی از اخراج سرمربی

روزنامه انگلیسی سان در شماره امروز (دوشنبه) خود لیست هفت مربی که یکی از آن‌ها احتمالاً هدایت چلسی را برعهده خواهد گرت، منتشر کرد که در میان آن‌ها نام‌های آشنایی برای هواداران این تیم به چشم می‌خورد.

یولیان ناگلزمن

سرمربی ۳۵ ساله آلمانی چند روز پیش و به صورت غیرمنتظره‌ای از هدایت بایرن مونیخ کنار گذاشته شد و توماس توخل، سرمربی سابق چلسی جای او را گرفت. سرمربی سابق هوفنهایم و لایپزیش که سابقه قهرمانی در بوندس‌لیگا همراه با بایرن را در کارنامه دارد، از بیشترین شانس برای هدایت آبی‌های لندن برخوردار است و گفته شده سران باشگاه چلسی از طرفداران او هستند.

مائوریسیو پوچتینو

سرمربی آرژانتینی پس از جدایی پاری‌سن‌ژرمن در سال گذشته همچنان بدون تیم است. پوچتینو پس از اخراج توخل از چلسی در ابتدای فصل به سران این تیم پیشنهاد شد و گفته می‌شود علاقه دارد به لندن بازگردد. با این حال پس از اخراج آنتونیو کونته از هدایت تاتنهام، شاید او دوست داشته باشد به شمال لندن بازگردد و به غرب پایتخت انگلیس نرود.

اولیور گلاسنر

سرمربی ۴۸ ساله اتریشی پس از فتح لیگ اروپا به همراه آینتراخت فرانکفورت در فصل ۲۰۲۲-۲۰۲۱ در رادار تیم‌های لیگ جزیره قرار گرفته و گفته می‌شود سران چلسی هم به عنوان یکی از گزینه‌های جایگزینی پاتر، او را در نظر گرفته‌اند. البته تاتنهام هم مشتری گلاسنر است و شاید چلسی با همشهری خود بر سر سرمربی آینده خود رقابت کند.

برندن راجرز

سرمربی اهل ایرلند شمالی بین سال‌های ۲۰۰۶ تا ۲۰۰۸ هدایت تیم ذخیره‌های چلسی را برعهده داشت و از مدت‌ها پیش نام او به عنوان سرمربی بالقوه شیرهای لندن مطرح شده است. راجرز که سابقه قهرمانی با سلتیک در لیگ اسکاتلند را دارد و در فصل ۲۰۱۴-۲۰۱۳ تا یک قدمی کسب عنوان قهرمانی لیگ برتر به همراه لیورپول پیش رفت، روز یکشنبه و پس از ورود لسترسیتی به منطقه خطر سقوط به دسته پائین‌تر، از هدایت روباه‌ها اخراج شد.

ژوزه مورینیو

سرمربی پرتغالی پس از کسب سه عنوان قهرمانی برای چلسی در دو دوره حضورش در استمفوردبریج، به یکی از بزرگ‌ترین مربیان این باشگاه تبدیل شده است. سرمربی تیم رم که در پی کسب سهمیه فصل آینده لیگ قهرمانان اروپاست، در گذشته برای حضور سه‌باره در تیم لندنی ابراز علاقه کرده بود، اما آقای خاص در زمانی که سرمربی منچستریونایتد و تاتنهام بود، تنش‌هایی را با هواداران چلسی تجربه کرده بود.

زین‌الدین زیدان

نام سرمربی پیشین رئال مادرید و دارنده سه قهرمانی پیاپی لیگ قهرمانان اروپا به همراه کهکشانی‌ها پیش از استخدام و پس از اخراج فرانک لمپارد در سال‌های ۲۰۱۹ و ۲۰۲۱ به‌عنوان گزینه احتمالی نیمکت چلسی مطرح شده بود. زیدان پس از اینکه در پایان جام جهانی ۲۰۲۲ قطر به عنوان سرمربی تیم ملی فرانسه انتخاب نشد، هم‌اکنون بدون تیم است.

لوئیز انریکه

سرمربی تیم ملی اسپانیا در جام جهانی، همراه با بارسلونا دو قهرمانی لالیگا و یک قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا را کسب کرده است. بازیکن سابق رئال مادرید و بارسلونا چندی پیش از علاقه خود برای حضور در لیگ جزیره و تیمی که بتواند «کارهای مهمی را انجام دهد» گفته بود.

تیم چلسی پس از شکست روز یکشنبه مقابل استون ویلا، به رده یازدهم جدول لیگ جزیره سقوط کرد و سه‌شنبه شب به مصاف لیورپول خواهد کرد.

کد خبر: 1176376

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =