واکنش لمپارد به ضعف چلسی

فرانک لمپارد اذعان می‌کند که بازیکنان چلسی تشنه موفقیت هستند اما به اندازه کافی برای رسیدن به رده‌های بالاتر آماده نیستند.

 به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، فرانک لمپارد عنوان کرد که تیم فوتبال چلسی عل‌رغم کشمکش‌های بسیار همچنان تشنه موفقیت است، اما این تیم در حال حاضر به اندازه کافی آماده نیست.

وضعیت بد چلسی در روزهای اخیر

لمپارد اسطوره باشگاه چلسی سومین سرمربی آنها در این فصل است که پس از انتصاب به صورت موقت تا تابستان هدایت این تیم را بر عهده دارد.

او وظیفه صعود به رده‌های بالاتر را در استمفورد بریج برعهده گرفته، اما در سه بازی ابتدایی با شکست روبرو شده است. همچنان این سوال مطرح می‌شود که آیا بازیکنان نخبه در غرب لندن می‌توانند این مبارزه را با موفقیت به اتمام برسانند؟

لمپارد در خصوص بازیکنان چلسی بیان کرد: برخی حس می‌کنند که بازیکنانم اعتماد به نفس ندارند، اما آنها تشنه موفقیت هستند. بازیکنان چلسی نیاز به کار بدنی بیشتری دارند. این تنها مشکل بازیکنانم است و باید این ضعف را از بین ببرم.

شانزدهم فروردین امسال با تصمیم مدیران باشگاه چلسی برونو سالتور از سمت خود برکنار و جای خود را به اسطوره این باشگاه یعنی فرانک لمپارد داد.

کاپیتان سابق و بهترین گلزن تاریخ چلسی به صورت موقت و تا پایان فصل هدایت این تیم را بر عهده گرفت. لمپارد ۱۷ ماه و در بین سال‌های ۲۰۱۹ تا ۲۰۲۱ سرمربی چلسی بود و نتوانست به موفقیتی دست پیدا کند.

ملی‌پوش سابق ۴۴ ساله انگلیسی که در این فصل تیم آبی شهر لیورپول یعنی اورتون را برعهده داشت، پس از کسب نتایج ضعیف از سمت خود برکنار شد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1177955

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =