مهاجم آلمانی تیم چلسی گفته اخراج هم‌وطن او در ابتدای فصل، مسبب تمام نگون‌بختی‌ها این تیم بود.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، «کای هاورتز» مهاجم تیم چلسی می‌گوید اخراج ناگهانی «توماس توخل» از هدایت آبی‌های شهر لندن در ابتدای فصل، شگفتانه بزرگی بود که باعث شد همه‌چیز برای آن‌ها در مسیر نادرست به پیش برود.

هواداران چلسی بسیار علاقه‌مند هستند تا این فصل ناامیدکننده را از یاد ببرند؛ چراکه پس از ماجرای انتقال مالکیت تیم آن‌ها از مالکان روس به آمریکایی، تیم متمول غرب لندن سه مربی را به خود دیده و در رتبه نازل یازدهم جدول لیگ جزیره قرار دارد.

کان: همچنان رئیس باشگاه بایرن مونیخ می‌مانم

هاورتز که در ۴۱ بازی خود در این فصل برای چلسی تنها ۹ بار گلزنی کرده است، به مجله آلمانی «کیکر» می‌گوید: همه چیز برای ما بد پیش رفت؛ آرام و بی سر و صدا. تغییر مالکیت باشگاه، یک فرصت بزرگ بود اما بعد از آن توماس توخل اخراج شد. این اتفاق تغییراتی را در تیم ایجاد کرد. انگار شما با یک مربی، موفق هستید و او ناگهان اخراج می‌شود.

توخل در ژانویه ۲۰۲۱ و پس از اخراج «فرانک لمپارد» از تیم لندنی، هدایت چلسی را برعهده گرفت و موفق شد همراه با این تیم فاتح لیگ قهرمانان اروپا شود.

زننده گل چلسی در فینال پورتو به منچسترسیتی در ادامه و درباره اوضاع چلسی گفت: حالا ما به دیوار تکیه داده‌ایم و جایگاه خوبی در جدول نداریم. البته که ساده است تا بهانه‌هایی را برای نتایج خود پیدا کنیم اما من دوست ندارم این کار را انجام دهم. ما بازیکنان حرفه‌ای هستیم و باید بازی‌های خود را با برد به پایان برسانیم.

چلسی که تا اینجای فصل با سه سرمربی فقط ۳۹ امتیاز کسب کرده است، امشب (سه‌شنبه) دربی لندن را با آرسنال رده دومی برگزار می‌کند و پس از آن به مصاف تیم‌های بورنموث، ناتینگهام فارست، منچسترسیتی، منچستریونایتد و نیوکاسل می‌رود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1179876

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =