سرمربی آرسنال: باید از هواداران عذرخواهی کنیم

سرمربی اسپانیایی توپچی‌ها از نمایش نیمه دوم تیمش سر افکنده شده است.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، میکل آرتتا می‌گوید تمرکز او باید روی ارتقای سطح آرسنال باشد، نه نتایج منچسترسیتی.

شکست ۰-۳ روز یکشنبه آرسنال مقابل برایتون در ورزشگاه امارات، قهرمانی سیتیزن‌ها در فصل ۲۳-۲۰۲۲ لیگ برتر را تنها سناریوی باورپذیر جلوه داد. سرمربی توپچی‌ها در ارزیابی خود از این مسابقه گفته است:

دیدار امیر قلعه‌نویی با سرمربی سابق آرسنال

 نیمه اول بسیار رقابتی بود. باید بهتر از فرصت‌ها استفاده می‌کردیم. در نیمه دوم باید همان عملکرد را به همراه یکسری تغییرات ادامه می‌دادیم ولی خیلی زود گل خوردیم و پس از آن، همان مسابقه‌ای شد که حریف می‌خواست. تلاش کردیم واکنش نشان بدهیم ولی گل احمقانه‌ای تقدیم حریف کردیم و پس از ۲-۰ شدن بازی، تیم ما دیگر پاسخی برای آن نداشت.
 از چالشی که امروز پیش رو داشتیم، آگاه بودیم. نسبت به بازی قبلی در خانه نیوکاسل خیلی فرق می‌کرد. من هفته قبل به عملکردمان خیلی افتخار کردم ولی امروز باید از هواداران‌مان عذرخواهی کنیم. باید به سرعت تکانی به خودمان بدهیم و نگذاریم این حس خیلی کنار ما بماند. 

 (در مورد این که آیا سیتی شکست می‌خورد) هیچ ایده‌ای ندارم ولی من باید ببینم که ما چگونه می‌توانیم بهتر کار کنیم و برای شکست دادن ناتینگهام فارست چه باید کرد. امروز تصور کردن آن برداشت‌ها (افتخار کردن به عملکرد تیم در این فصل) سخت است. چهره تیم در نیمه دوم نشان می‌دهد که باید تغییراتی اعمال کرد. در این لیگ هر لحظه امکان‌ دارد تنبیه شوید و در لیگ قهرمانان هم همین‌طور است. 
 باید جدیت بیشتری داشته باشیم و از فرصت‌های خودمان استفاده کنیم. حریف به خوبی از فضاها استفاده کرد و ما تنبیه شدیم. من همیشه از بازیکنانم دفاع می‌کنم، پس فرد مسئول من هستم. پس از چنین شکستی در خانه، قبل از دیگران باید ابتدا کار خود را تحلیل کنید. 

انتهای پیام/

کد خبر: 1181503

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =