ژاوی به بخشش کارت قرمز وینیسیوس اعتراض کرد

سرمربی بارسلونا، از بخشش کارت قرمز وینیسیوس جونیور، ستاره برزیلی رئال مادرید، ابراز شگفتی کرد.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، حواشی و جنجال‌های مربوط به بازی رئال مادرید و والنسیا همچنان ادامه دارد. تازه‌ترین سوژه بخشش کارت قرمز وینیسیوس جونیور است که از شروع تا انتهای بازی در معرض فحاشی و شعارهای نژادپرستانه هواداران حریف قرار داشت و در دقایق تلف شده نیمه دوم به دلیل درگیری با بازیکنان والنسیا از زمین اخراج شد.

گواردیولا روی شکار بارسلونا دست گذاشت

رئالی‌ها اخراج وینیسیوس آن هم در شرایط فعلی را تصمیمی اشتباه از داور می دانستند و بابت آن حسابی شاکی بودند. کمیته مسابقات لالیگا در شرایطی که انتقادات زیادی بابت بی توجهی به نژادپرستی را متوجه خود می بیند، شب گذشته در یک جلسه اضطراری اتفاقات یاد شده را مورد بررسی قرار داده و تصمیم به بخشش کارت قرمز ستاره برزیلی رئال گرفت.

ژاوی هرناندز، سرمربی بارسلونا، برخلاف اکثر فوتبالدوستان که از خبر فوق استقبال کرده و وینیسیوس را مستحق بخشش دانستند معتقد است که مقوله کارت قرمز، مقوله ای مشخص است و حذفی در کار نیست.

او در پایان بازی تشریفاتی با وایادولید که با شکست ۳-۱ تیمش همراه بود در پاسخ به این سوال که «چه نظری در مورد بخشش کارت قرمز وینیسیوس داری؟» گفت: "از این اتفاق متعجبم! این مساله را که یک خطا آن جا رخ داد را نمی توان کتمان کرد. من موضع خود را در مورد نژادپرستی به وضوع اعلام کرده ام اما فکر می کنم کارت قرمز ربطی به این مقوله نداشت."

انتهای پیام/

کد خبر: 1182671

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =