مدارک تحصیلی علی‌آبادی تایید شد / از اتهام‌زنندگان درباره مدارک تحصیلی وزیر صمت شکایت‌می‌شود

وزارت صمت اعلام کرد: با توجه به تاییدیه وزارت علوم درباره صحت مدارک تحصیلی وزیر صمت، حق شکایت از افرادی که اقدام به افترا درباره مدارک تحصیلی آقای علی‌آبادی کرده‌اند، محفوظ است.

به گزارش گروه اقتصادی ایسکانیوز، طی هفته اخیر و قبل از برگزاری جلسه بررسی صلاحیت عباس علی‌آبادی به عنوان وزیر پیشنهادی صمت، برخی فعالان سیاسی منتقد دولت در فضای مجازی ادعاهایی درباره مدارک تحصیلی علی‌آبادی مطرح کردند تا در افکار عمومی، شائبه جعلی بودن این مدارج تحصیلی وزیر پیشنهادی صمت را مطرح کنند. متاسفانه این موضوع کذب، در جلسه بررسی رای اعتماد نیز از سوی برخی نمایندگان مجلس تکرار شد.

علی‌آبادی وزیر صمت را بیشتر بشناسید

این در حالی است که طبق قاعده مجلس در بررسی صلاحیت وزرای پیشنهادی، کمیسیون‌های تخصصی مربوطه مدارک تحصیلی وزرای پیشنهادی را از وزارت علوم استعلام و نتیجه آن را در جلسه علنی مجلس نیز قرائت می‌کنند.

در مورد وزیر پیشنهادی صمت نیز روح‌الله عباسپور سخنگوی کمیسیون صنایع مجلس در جلسه علنی سه‌شنبه، 23 خردادماه مجلس شورای در اسلامی جریان بررسی صلاحیت عباس علی‌آبادی به عنوان وزیر پیشنهادی صمت، گزارش کمیسیون صنایع و معادن در خصوص برنامه‌های وزیر پیشنهادی را قرائت کرد که در بخش اول این گزارش آمده است: «در راستای بررسی صحت مدارک تحصیلی وزیر محترم پیشنهادی صنعت، معدن و تجارت در مقاطع دانشگاهی موضوع، طی نامه مورخ 17/03/1402 از وزارت علوم، تحقیقات و فناوری استعلام گردید که بر اساس مکاتبه مورخ 21/03/1402آن وزارتخانه مدارک تحصیلی مشارالیه در مقاطع تحصیلی کارشناسی ، کارشناسی ارشد و دکتری که در سوابق وزیر پیشنهادی اشاره گردیده مورد تایید قرار گرفت.»

آنچه که کمیسیون صنایع مجلس به آن استناد کرده، نامه وزارت علوم است که در ادامه می‌آید.

وزیر صمت

لازم به یادآوری است با توجه به تاییدیه وزارت علوم درباره صحت مدارک تحصیلی وزیر صمت، حق شکایت از افرادی که اقدام به افترا درباره مدارک تحصیلی وزیر صمت کرده‌اند، محفوظ است.

انتظار می‌رود از این پس، عده‌ای از فضای باز سیاسی و رسانه‌ای که دولت سیزدهم ایجاد کرده با به طرح ادعاهای کذب علیه مدیران دولت، از این فضا سوءاستفاده نکنند و همانطور که رئیس دستگاه قضا نیز بارها تذکر داده افراد نسبت به آنچه در فضای مجازی می‌گویند، مسئولند و باید پاسخگو باشند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1185585

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 1
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • IR ۲۲:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۵
      0 0
      🤣🤣🤣