نیاز به گفتمان‌سازی و مطالبه‌گری در دانشگاه داریم

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان خوزستان بر لزوم گفتمان‌سازی و مطالبه‌گری‌ در دانشگاه تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار استانی ایسکانیوز از اهواز مراسم تکریم و معارفه مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهواز با حضور علی افروس رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان خوزستان حجت الاسلام و المسلمین حزبه زاده مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان خوزستان و صادق شاهوارپور مسئول بسیج دانشجویی استان خوزستان و جمعی از دانشجویان بسیجی برگزار شد.

علی افروس ضمن گرامیداشت سالروز شهادت شهید چمران و روز بسیج اساتید، اظهار کرد: دکتر چمران آگاه به زمانه در جامعه بود و در خصوص تقابل راهبردی با استکبار تخصص داشت. او علی رغم تخصصش در فیزیک پلاسما، مسائل علمی را رها کرد و به مبارزه با استکبار و در نهایت به نقش آفرینی در جنگ تحمیلی پرداخت که به فیض شهادت نائل آمد.

وی با بیان اینکه بسیج دانشجویی از یادگارهای امام راحل است، خاطرنشان کرد: در این زمان نیازمند تربیت نیروی بسیجی و فرهنگ بسیجی هستیم تا آنان با درک سیاسی بیشتر در متن دانشگاه و جامعه نقش آفرینی کنند. امروز نیاز به گفتمان سازی مطالبه گری و کار به صورت هماهنگ و گروهی داریم. با توجه به اینکه جریان های جدید و ابزار های جدید وجود دارد لازم است بسیج هم به این ابزارها تجهیز شود تا بتواند جریان سازی کند.

حجت الاسلام و المسلمین حزبه زاده ضمن گرامیداشت روز بسیج اساتید بیان کرد: بسیج دانشجویی یکی از رویش های انقلاب اسلامی است و در هر جریانی نگاه رهبر انقلاب به مجموعه بسیج است.

وی هم افزایی و اتحاد در کار را باعث تاثیر گذاری بیشتر و به عنوان یک حلقه مفقوده نام برد.

مسئول بسیج دانشجویی استان خوزستان خاطرنشان کرد: در دنیای امروز تا افق دید خود را عمیق نکنیم، در فعالیت‌ها موفق نخواهیم شد بلکه دچار روزمرگی خواهیم بود.

شاهوار تربیت نیروی تراز انقلاب را از مهم ترین کارها در بالا بردن سطح افق دانست و بر این موضوع تاکید ویژه کرد.

گفتنی است در این مراسم از اکبری مسئول سابق بسیج دانشجویی واحد اهواز تقدیر و محمد ابوالفتحی به عنوان مسئول جدید بسیج دانشجویی این واحد معرفی شد.

نیاز به گفتمان‌سازی و مطالبه‌گری در دانشگاه داریم

 خبرنگار: علی انصاری

انتهای پیام/

کد خبر: 1186469

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =