برای رأی‌اولی‌ها برنامه ویژه داریم/ وبگاه تولید محتوای فرهنگی دانشگاه آزاد مشهد رونمایی می‌شود 

معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد مشهد گفت: با توجه به برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی در اسفندماه، با آغاز سال تحصیلی جدید برای رأی‌اولی‌های دانشگاه برنامه‌های ویژه داریم.  

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، پیمانی‌زاد با تأکید بر اینکه انتخابات در جمهوری اسلامی تجلی مردم‌سالاری دینی است، اظهار کرد: در انتخابات پیش‌رو بنا داریم تا به جای تصدی‌گری مدیران، دانشجویان و اساتید مدیریت برنامه‌ها را در دست بگیرند و کار از طریق تشکل‌ها و نهادهای دانشجویی و اساتید دنبال شود.  

اجازه نمی‌دهیم محیط دانشگاه رنگ و بوی جناحی بگیرد

وی افزود: از مهرماه جلسات نقد و بررسی در دانشگاه آغاز می‌شود و جوانان و دانشجویان به عنوان تصمیم‌گیران آینده کشور به بیان دیدگاه‌ها و نقطه نظرات خود می‌پردازند.

مدیریت برنامه‌های انتخاباتی دانشگاه در دستان تشکل‌های دانشجویی 

معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد مشهد با اشاره به نقش دانشگاه در انتخابات به عنوان یک مرکز بی‌طرفی نیز خاطرنشان کرد: دانشگاه در راستای رعایت اصل بی‌طرفی فرصت برابر را برای همه نامزدها فراهم خواهد کرد.  

وی ادامه داد: با آغاز برنامه های انتخاباتی دانشگاه از افراد صاحب نظر در این حوزه در راستای ارتقای مشارکت و بصیرت افزایی دعوت به عمل خواهد آمد ضمن اینکه بعد از احراز صلاحیت نامزدها فرصت را در اختیار آنان نیز قرار خواهیم داد. 

پیشگامی خراسان رضوی در برگزاری کرسی‌های آزاداندیشی

پیمانی‌زاد با تاکید بر اینکه رویکرد اصلی ما بی‌طرفی در اطلاع‌رسانی است، تصریح کرد: خراسان رضوی در زمینه برگزاری کرسی‌های آزاداندیشی جزو پیشگامان است و برای برگزاری این کرسی‌ها اهتمام جدی داریم. 

وی با اشاره به اینکه یکی از ابزارهای بسیار قوی در برگزاری کرسی‌های آزاد اندیشی و پیشبرد برنامه‌های انتخاباتی تشکل‌هایی دانشجویی هستند، اضافه کرد: تشکل‌های دانشجویی با توجه به تنوعی که دارند می‌توانند در جذب حداکثری نقش‌آفرین باشند. 

معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد مشهد در پایان با تاکید بر اینکه تلاش می‌کنیم در انتخابات پیش‌رو بهتر از سال‌های گذشته عمل و نقاط ضعف را شناسایی کنیم، بیان کرد: پیش از شروع سال تحصیلی جدید وبگاه تولید محتوای فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی مشهد را رونمایی و در اختیار تشکل‌ها قرار می‌دهیم تا از این امکانات سخت افزاری هم بهره‌مند شوند.  

انتهای پیام/ 

کد خبر: 1188175

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =