رئال مادرید ۲ شرط مهم آردا گولر را پذیرفت

طبق ادعای مارکا، گولر برای پیوستن به رئال مادرید دو شرط تعیین کرده بود. اولی اینکه باشگاه او را تحت هیچ شرایطی در فصل پیش رو به تیم دیگری قرض ندهد. آردا گولر برای پیوستن به رئال مادرید دو شرط مهم داشت که مدیران باشگاه مادریدی هر دو را قبول کردند.

​​​​​به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، باشگاه رئال مادرید پنجشنبه با انتشار بیانیه‌ای از عقد قرارداد ۶ ساله با آردا گولر، هافبک ترکیه‌ای تیم فنرباغچه، خبر داد. رقم قرارداد گولر با احتساب پاداش‌ها ۳۰ میلیون یورو است.

ترکیب ۸۸۲ میلیون یورویی رئال در لالیگا + عکس

او فصل گذشته در تمامی رقابت‌ها ۳۵ بازی برای زردوآبی‌پوشان استانبول انجام داد و در آن‌ها ۶ گل زد و ۷ پاس گل داد (۴ گل و ۴ پاس گل در ۲۰ بازی سوپرلیگ ترکیه).

گولر که دوران فوتبال حرفه‌ای‌اش از سال ۲۰۲۱ در فنرباغچه آغاز شد، مشتریان دیگری مانند بایرن مونیخ، میلان و بارسلونا هم داشت.

مراسم معارفه او دیروز برگزار شد و گولر پیراهن شماره ۲۴ رئال را در اختیار گرفت.

طبق ادعای مارکا، گولر برای پیوستن به رئال دو شرط تعیین کرده بود. اولی اینکه باشگاه او را تحت هیچ شرایطی در فصل پیش رو به تیم دیگری قرض ندهد.

او دیروز در نشست خبری خود نیز به این مسئله اشاره کرد. دومی اینکه باید برای تیم اول رئال بازی کند. در مورد وینیسیوس و رودریگو شاهد بودیم که هر دو ابتدا برای تیم دوم رئال بازی کردند و سپس به تیم اول رسیدند، اما گولر نمی‌خواست برای تیم دوم رئال بازی کند. هر دو شرط مورد موافقت قرار گرفت و گولر نیز قراردادش را امضا کرد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1188877

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =