اسکان زوار اربعین در مهمانسرای واحد کرمانشاه/ پارکینگ مرکز قصر شیرین در اختیار خانواده دانشگاه آزاد قرار می‌گیرد

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان و واحد کرمانشاه با بیان اینکه در واحد کرمانشاه اولویت اسکان مهمانسرایی را به زوار دانشگاه آزاد اسلامی داده ایم و برای عموم نیز امکان استفاده از فضاهای قابل اسکان از جمله مسجد دانشگاه فراهم شده است، گفت: در واحد مرزی ما واقع در مرکز قصر شیرین نیز برای همکاران دانشگاه آزاد اسلامی پارکینگ فراهم شده است.

افشین غنی‌زاده سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان و واحد کرمانشاه در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز اظهار کرد: برای اربعین امسال در بحث خدمات موکب‌ها از ظرفیت خیرین حتما استفاده خواهیم کرد و بیشتر برنامه‌ها طبق سنوات گذشته ادامه خواهد داشت.  

وحیدی: امکانات برای عبور زائران در شبانه‌روز از مرز خسروی فراهم شد/ مدیریت ترددها برای جلوگیری از گرمازدگی

وی ادامه داد: پارکینگ‌های واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی در کرمانشاه برای استفاده عموم زوار در اختیار قرار خواهد گرفت اما پارکینگ مرزی ما با توجه به اینکه ظرفیت محدودی دارد صرفا برای استفاده خانواده دانشگاه آزاد خواهد بود.  

غنی‌زاده تصریح کرد: در واحد کرمانشاه اولویت اسکان مهمانسرایی را به زوار دانشگاه آزاد اسلامی داده ایم و برای عموم نیز امکان استفاده از فضاهای قابل اسکان از جمله مسجد دانشگاه فراهم شده است.  

وی با اشاره به اینکه در واحد مرزی ما واقع در مرکز قصر شیرین برای همکاران دانشگاه آزاد اسلامی امکان اسکان تا حد توان و پارکینگ فراهم شده است، افزود:با توجه به اینکه مرکز قصر شیرین دانشگاه آزاد یک مرکز کوچک است که ساختمان آن بعد از زلزله نیز آسیب دیده است امکان اسکان مهمانسرایی در این واحد وجود ندارد اما طبق سنوات گذشته همکاران منزل خود را در اختیار زوار دانشگاه آزاد اسلامی قرار می‌دهند.  

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان و واحد کرمانشاه خاطرنشان کرد: هنوز جلسه نهایی در خصوص خدمت رسانی به زوار اربعین برگزار نشده است و طی روزهای آینده تعداد موکب‌ها، خدمات آنان و محل‌های استقرار مشخص خواهد شد.  

وی اضافه کرد: در سنوات گذشته علاوه بر اسکان و پذیرایی از زائران امام حسین (ع)، در موکب‌های مستقر در کنگاور، صحنه، قصرشیرین و کرمانشاه، در راستای حفظ محیط زیست، جمع آوری زباله‌ها و نظافت محیط زیست نیز انجام شد که امسال نیز ان‌شاءالله به قوت خود باقی است.  

انتهای پیام/  

کد خبر: 1192646

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =