اسکان روزانه ۳۰۰ نفر در موکب چذابه دانشگاه آزاد اسلامی/ خدمت‌رسانی به زائران تا ۲ روز بعد از اربعین ادامه دارد

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان خوزستان با بیان اینکه برای اربعین امسال در مرزهای چذابه و شلمچه ۲ موکب با عنوان موکب مردمی شهدای دانشگاه آزاد اسلامی خوزستان به زائران خدمات‌رسانی می‌کنند، گفت: در موکب چذابه روزانه ۳۰۰ نفر اسکان داده می‌شوند.

علی افروس رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان خوزستان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز با اشاره به تسهیلات این دانشگاه برای اربعین حسینی اظهار کرد: در موکب شلمچه پذیرایی (عصرانه ، چای ، قهوه ، شربت) و در موکب چذابه پذیرایی شربت به همراه وعده های غذایی صبحانه ، ناهار و شام با توجه به کمک های جمع آوری شده، تدارک دیده‌ایم.

بیشتر بخوانید:

اسکان زوار اربعین در مهمانسرای واحد کرمانشاه/ پارکینگ مرکز قصر شیرین در اختیار خانواده دانشگاه آزاد قرار می‌گیرد

وی ادامه داد: روزانه ۳۰۰ نفر در موکب چذابه اسکان داده می‌شوند و همچنین زائران می‌توانند از پارکینگ‌های تعبیه شده توسط ستاد اربعین در مرز استفاده کنند.

افروس با بیان اینکه در مرزهای چذابه و شلمچه دو موکب با عنوان موکب مردمی شهدای دانشگاه آزاد اسلامی خوزستان مستقر خواهند شد، تصریح کرد: پذیرایی از زوار از ۱۵ روز قبل از اربعین آغاز و تا ۲ روز بعد از این همایش عظیم ادامه خواهد داشت.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان خوزستان اضافه کرد: برنامه های فرهنگی در موکب‌های چذابه و شلمچه همچون پاسخگویی به شبهات دینی سالیان گذشته برگزار می‌شد که امسال هم با برنامه‌ریزی دقیق‌تر در حال تدوین است.

وی خاطرنشان کرد: مقرر شده امسال تسهیلات اعتباری برای دانشجویان، کارکنان و اساتید دانشگاه آزاد اسلامی و همچنین مرخصی تشویقی طبق سنوات گذشته از طریق معاونت توسعه و مدیریت منابع دانشگاه آزاد اسلامی در نظر گرفته شود. 

افروس افزود: از سال گذشته با توجه به مشکلات مالی در دانشگاه در ستاد اربعین دانشگاه آزاد اسلامی استان مصوب کردیم که کمک های مردمی به صورت جدی فعال شود.

وی خاطرنشان کرد: سال گذشته با کمک کارکنان، اساتید و دانشجویان خیّر توانستیم هزینه‌ای حدود ۲۰ میلیارد ریال را صرف زوار حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام کنیم که همه‌ هزینه‌های انجام شده مردمی بود. امسال هم دانشگاه آزاد تجهیزات لجستیکی جهت پشتیبانی را در اختیار موکب‌های خود در مرزهای چذابه و شلمچه قرار می‌دهد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان خوزستان افزود: امیدواریم امسال هم با بهره‌گیری از ظرفیت خیرین و نیز کارکنان، اساتید و دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی بتوانیم مبلغ بیشتری نسبت به سال گذشته را جذب و صرف خدمت‌رسانی به زوار اربعین حسینی کنیم.

انتهای پیام/   

کد خبر: 1193246

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =