مسئولان بسیج دانشجویی واحد برادران و خواهران دانشگاه آزاد بوشهر معرفی شدند

آیین تکریم و معارفه مسئول بسیج دانشجویی واحد برادران و خواهران دانشگاه آزاد اسلامی واحد بوشهر با حضور رئیس دانشگاه، جانشین بسیج دانشجویی عمار استان بوشهر، معاونین دانشگاه و جمعی از کارکنان و دانشجویان برگزار شد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، سروش حیدری سنگستانی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان بوشهر در این مراسم با بیان اینکه اهمیت و ضرورت وجود شجره طیبه بسیج بر هیچکس پوشیده نیست، گفت: از زمان شروع فعالیت بسیج که با شکل گیری انقلاب شکوهمند اسلامی ایران همراه بود تا به امروز که این نیروی مردمی به اوج بالندگی و صلابت رسیده است، همواره تفکر بسیجی پشتوانه و راهگشا بوده است.

حیدری سنگستانی با اشاره به اینکه در بسیاری از کشورها که حتی مسلمان نیستند، فرهنگ بسیج و بسیجی جاری و نهادینه شده است، توضیح داد: الگو و متد این کشورها در این تفکر، از ایران اسلامی نشئت گرفته است.

مسئولان بسیج دانشجویی واحد برادران و خواهران دانشگاه آزاد بوشهر معرفی شدند

این مقام مسئول با تأکید بر اینکه به جرأت می توان گفت آبرو، عزت، عظمت، توانمندی و اقتدار کشور به فرهنگ بسیجی گره خورده است، توضیح داد: همه ما مدیون ساختار بسیج هستیم اگر این ساختار نبود نمی توان متصور شد که چه واقعه ای برای ارمان های انقلاب و اسلام در کشور به وقوع می پیوست.

وی با بیان اینکه بسیجیان همواره در تمامی عرصه ها پیشقدم و پیش قراول بودند، متذکر شد: در تمام بحران ها چه در کشور و چه بیرون کشور، حتی برهه هایی که برخی از مسئولین و مدیران از قافله عقب ماندند، نیروهای بسیج بودند که به عنوان اولین طیف و تفکر به آن ورود کردند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان بوشهر با تأکید بر اینکه دوران جنگ تحمیلی، مدافعین حرم، مدافعین امنیت، مدافعین سلامت و ... تنها عرصه ای از حضور بسیجیان بود که نمایان شد، افزود: در اغتشاشات سال گذشته اگر جوانان بسیج دانشجویی نبود بی شک لطمه بزرگی به دانشگاه وارد می شد اما به واسطه حضور بسیجیان پاک سرشت، خوش طینت که هرگز مسیر و هدف خود را گم نکرده و پشتوانه انقلاب و آرمان های آن بودند، کمترین حادثه در دانشگاه آزاد اسلامی ایجاد شد.

مسئولان بسیج دانشجویی واحد برادران و خواهران دانشگاه آزاد بوشهر معرفی شدند

حیدری سنگستانی با تأکید بر اینکه ساختار بسیج تنها در بحران ها و تنش ها کارآمد نبوده است، تشریح کرد: بسیج دانشجویی تاکنون به روز و سرامد بوده و انتظار است تا بعد از این نیز این روند ادامه داشته باشد. در بحث تحول نرم افزاری، پیشرفت، توسعه، بسترسازی دانش بنیان و مواردی از این قبیل باید پیش بینی ها و آمادگی های لازم را با توجه به نیاز کشور انجام داشته باشد.

دبیر هیئت امناء دانشگاه آزاد اسلامی استان بوشهر در پایان متذکر شد: حمایت از بسیج و تفکر بسیجی از اولویت های دانشگاه آزاد اسلامی است و هیچ گونه خلل در امور مربوط به بسیج دانشجویی پذیرفته و قابل توجیه نیست.

محسن رزمی جانشین بسیج دانشجویی عمار استان بوشهر نیز در این جلسه با بیان اینکه ۲ مأموریت کلان برای بسیج دانشجویی وجود دارد، اظهار کرد: تربیت نیروی طراز انقلاب برای نقش آفرینی در عرصه های مختلف و نیز حل چالش های اساسی نظام از رویکردهای ویژه بسیج دانشجویی است.

وی با بیان اینکه بسیج از بدو تأسیس در تمام چالش ها نظیر انتخابات، کرونا، جنگ تحمیلی، سیل، زلزله و ... حضور داشته است، عنوان کرد: بسیج دانشجویی به عنوان رکن مهمی از بسیج مستضعفین نقش خود را به خوبی ایفا کرده است.

جانشین بسیج دانشجویی عمار استان بوشهر تأکید کرد: خوشبختانه بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی استان بوشهر با حمایت رئیس دانشگاه و دیگر مدیران این دانشگاه در انجام فعالیت ها و وظایف خوش درخشیده که نشان از اهتمام دانشجویان و نیز وجود تفکر وبسیجی و اعتماد به جوانان در تیم مدیریتی دانشگاه آزاد اسلامی است.

در این آئین از زحمات علی لریان و زهره راهوی به عنوان مسئول مسئول سابق بسیج دانشجویی واحد خواهران و برادران دانشگاه آزاد اسلامی واحد بوشهر تقدیر و محمد امین غلامی فرد و کمال شنبه به عنوان مسئولین جدید بسیج دانشجویی این واحد دانشگاهی معرفی شدند.

انتهای پیام /

کد خبر: 1194555

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =