رسوایی جدید در اسپانیا / کاپیتان رئال مادرید به تجاوز جنسی متهم شد!

دنی کارواخال، کاپیتان رئال مادرید و ملی پوش اسپانیا، به تجاوز جنسی به یک زن در یک میهمانی شبانه متهم شده است.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، دنی کارواخال به اخبار و شایعاتی که در روزهای اخیر در رابطه با ایدئولوژی سیاسی یا رفتار مشکوک او در جام جهانی 2018 منتشر شده است، واکنشی تند نشان داد. مدافع راست رئال مادرید و تیم ملی اسپانیا با بیانیه‌ای تند در شبکه‌های اجتماعی تایید کرد که اقداماتی قانونی در این رابطه انجام داده است.

بیشتر بخوانید:

رسوایی اخلاقی رئیس فدراسیون اسپانیا، دامن‌گیر سرمربی قهرمان جهان شد

در بیانیه کارواخال آمده است: «تمام اتهاماتی که در این روزها در رسانه‌ها  به من نسبت داده شده، کاملاً نادرست است. از مشارکت من در احزاب سیاسی تا تجاوز جنسی در جام جهانی 2018 روسیه. برای من جای تاسف بسیار است که رسانه‌ها این حق را به خود می‌دهند که بدون در نظر گرفتن عواقب، به سخنان اشخاص ثالث اعتبار ببخشند و با انتشار هر خبر نادرستی، نام و اعتبار من را لکه دار کنند. من قبلاً اقدامات قانونی انجام داده‌ام».

اما داستان از چه قرار است؟

الکس پنیا، مترجم جوان مکزیکی، که از سال 2015 در روسیه دانشجو بود و به عنوان مترجم تیم ملی اسپانیا در جام جهانی 2018 فعالیت می‌کرد، در اکتبر 2022 در یک کانال یوتیوب با تنها 200 دنبال کننده، فاش کرد که دنی کارواخال، داوید دخیا و ناچو مونرئال را در یک میهمانی شبانه در روسیه همراهی کرده و شاهد رابطه کارواخال با یک زن و تعرض او بوده است.

نکته عجیب اینکه پنیا سندی محرمانه برای رازداری و عدم افشای مسائل خصوصی اردوی اسپانیا را امضا کرده بود ولی چهار سال بعد آن را زیر پا گذاشت.

او همچنین فاش کرد که در اتاق هتل بازیکنان اسپانیا مصرف مشروبات الکلی و سیگار کشیدن به اتفاقی عادی بدل شده بود. حرف‌های او در ابتدا بازتاب نداشت ولی اخیرا با دست به دست شدن ویدیو در شبکه‌های اجتماعی بازتاب بیشتری پیدا کرده و کارواخال را مجبور به واکنش کرد.

لازم به ذکر است که اسپانیا در آن رقابت‌ها با هدایت فرناندو هیرو در یک هشتم نهایی برابر روسیه در ضربات پنالتی باخت و حذف شد.

منبع: ورزش سه

انتهای پیام/

کد خبر: 1198117

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =