بسیج دانشجویی خواستار برخورد با حراست دانشکده علوم اجتماعی دانشگاه تهران شد

بسیج دانشجویی دانشگاه تهران در پیامی نسبت به حواشی ایجاد شده درباره حضور یک محکوم امنیتی با لباس تروریست‌ها در دانشگاه تهران واکنش نشان داد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، بسیج دانشجویی دانشگاه تهران در پیامی نسبت به حواشی ایجاد شده درباره حضور یک محکوم امنیتی با لباس تروریست‌ها در دانشگاه تهران و دفاع از پایان‌نامه‌ با طرح مسائل ضدملی واکنش نشان داد.

بیشتر بخوانید:

واکنش بسیج دانشجویی به حضور محکوم امنیتی در دانشگاه تهران/ مدرک حسین‌زاده در صورت صدور باطل شود

در بخشی از این پیام بیان شده است: اخیرا نادانشجویی بی‌وطن و بی‌هویت با لباس گروهکی تروریستی و بدون حجاب در پوشش دفاع پایان‌نامه به حمایت از قاتلین و تجزیه طلبان پرداخته است و بدون هیچ ابائی سعی در تئوریزه کردن تروریسم و تجزیه طلبی در یک نهاد علمی داشته است. جولان جریان تجزیه طلب در دانشگاه تهران محدود به جلسه فوق نیست و این جریانات پیشتر نیز با شعار «وای به روزی که مسلح شویم» در دانشگاه مشق خشم و جنایت داشته اند.

در این پیام تصریح شده است: بسیج دانشجویی ضمن محکومیت اقدام این فرد معلوم الحال خواستار پاسخگویی دانشگاه تهران و برخورد شدید با متخلفان امر در حراست معاونت آموزش دانشکده علوم اجتماعی و اساتید حاضردر جلسه بوده و دانشگاه را موظف به برخورد با جریان تجزیه طلب و ضدملی در سطح دانشگاه می‌داند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1198913

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =