دشمن حماقت کند، پاسخ قاطع می‌گیرد/ در تمام مرزهای کشور مستقر شده‌ایم

فرمانده نیروی زمینی ارتش از استقرار ۱۰ تیپ نیروی زمینی ارتش در نوار مرزی ایران خبر داد و گفت: دشمنان جمهوری اسلامی ایران اگر دست از پا خطا کنند و حماقت و شرارتی از آنها علیه نظام اسلامی سر بزند، پاسخ قاطعی از نیروی زمینی ارتش دریافت خواهند کرد.

به گزارش گروه سیاسی ایسکانیوز، امیر کیومرث حیدری، فرمانده نیروی زمینی ارتش در گفت‌وگویی اظهار کرد: هم‌اکنون در تمام مرزهای چهارگوشه کشور از شمال غرب، غرب و جنوب غرب گرفته تا شمال شرق و جنوب شرق نیروی زمینی ارتش مستقر شده است. 

بیشتر بخوانید:

امیرحیدری: دیگر از آن قدرت و هیمنه پوشالی آمریکا خبری نیست

فرمانده نیروی زمینی ارتش به دشمنان جمهوری اسلامی ایران پیام داد که اگر دست از پا خطا کنند و حماقت و شرارتی از آنها علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران سر بزند، پاسخ قاطعی از نیروی زمینی ارتش دریافت خواهند کرد.

حیدری تأکید کرد: دشمنان ما اگر از مسیر هوایی علیه ایران اقدام کنند، به‌طور قطع جایی برای نشستن روی زمین نخواهند داشت و اگر از زمین هم اقدام کنند، طومارشان را در کسری از ثانیه به فضل الهی در هم خواهیم پیچید.

فرمانده نیروی زمینی ارتش با بیان اینکه استقرار تیپ‌های نیروی زمینی در نوار مرزی با دو هدف عمده صورت می‌گیرد، گفت: استقرار نیروها به معنای این نیست که خطری نظام اسلامی را تهدید می‌کند؛ بلکه این نیروها با دو هدف «عمده حفظ و ارتقای آمادگی‌ها» و همچنین «اشراف اطلاعاتی» در مرزها مستقر می‌شوند.

حیدری تصریح کرد: نیروی زمینی ارتش به‌منظور حفظ و ارتقای آمادگی نیروهای خودی در مرزها استقرار یافته است تا نیروها به معنای واقعی کلمه، خود را در سنگر احساس کنند.

وی بیان کرد: این فرمان مبارک رهبر معظم انقلاب است که همیشه خود را در سنگر احساس کنید و این احساس در سنگر بودن تا به‌طور عملی روی زمین پیاده نشود، ممکن نخواهد بود.

فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: اشراف اطلاعاتی امر بسیار مهمی است و اهمیت بسیاری برای ارتش دارد و به همین خاطر باید اشراف اطلاعاتی دقیقی داشته باشیم تا هر حرکتی را در مرزها کنترل کنیم.

فرمانده نیروی زمینی ارتش همچنین با اشاره به توانمندی‌های دفاعی ارتش گفت: امروز ارتش به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، نیرویی مردمی و البته خودکفاست.

حیدری تصریح کرد: در برهه کنونی، در چرخه دفاعی در 23 رسته‌ای که در نیروی زمینی ارتش وجود دارد، هیچ نیازی به بیگانگان نداریم.

وی تصریح کرد: نیروی زمینی ارتش روی پاهای خود حرکت می‌کند و آنچه در اختیار نیروهای ما قرار دارد، تولید متخصصان داخلی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

منبع:فارس

انتهای پیام/ 

کد خبر: 1199350

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =