حمله بی‌بی‌سی به اساتید مدافع ایران/ دفاع از یک اقدام تجزیه‌طلبانه در محیط علمی

شبکه BBC که در ماه‌های گذشته به تریبونی برای گروهک‌های تجزیه‌طلب تبدیل شده و چهره‌هایی همچون مصطفی هجری، عبدالله مهتدی، زیلا وژین در این شبکه نظرات خود علیه تمامیت ارضی ایران را اعلام کرده بودند، در تازه‌ترین اقدام خود به بیانیه اساتید مدافع ایران حمله کرده است.

به گزارش گروه سیاسی ایسکانیوز، روز گذشته اساتید دانشکده علوم اجتماعی دانشگاه تهران از طیف‌های مختلف سیاسی، در بیانیه‌ای اقدام یک دانشجونما در این دانشکده را محکوم کردند.

بیشتر بخوانید: 

صوت افشا شده از خبرنگار بی‌بی‌سی/ رضا پهلوی اندازه یک گاو هم نمی‌فهمد

این بیانیه بعد از آن صورت گرفت که یک دانشجوی سابق این دانشکده، با پوشیدن لباس تروریست‌های پژاک و یاد کردن از دو تجزیه‌طلب معروف ایرانی (قاضی محمد و جعفر پیشه‌وری) در جلسه‌ای نمایشی تحت عنوان دفاع از پایان‌نامه، فیلم آن را در شبکه‌های اجتماعی منتشر کردند.

در بیانیه این اساتید آمده است: یکپارچگی سرزمینی، امنیت ملی و پاسداری از ارزش‌های ملی و اسلامی، فصل مشترک تمامی اساتید با هر نوع تفکر سیاسی است.

در این بیانیه نام برخی اساتید منتقد همچون حمیدرضا جلایی‌پور و محمدرضا جوادی‌یگانه هم دیده می‌شد ولی BBC که مدتی است تریبون تجزیه‌طلبان شده، به دفاع آنها از تمامیت ارضی تاخته و در مقام دفاع از یک اقدام تجزیه‌طلبانه در محیط علمی برآمده است.

منبع:تسنیم

انتهای پیام/ 

کد خبر: 1199369

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =