شکست پروژه اینترنشنال علیه ورزش ایران! + فیلم

تصاویری از حاشیه بازی‌های آسیایی گوانژو چین نشان می‌دهد کارکنان اینترنشنال بعد از نتیجه گرفتن و پیروزی‌های ورزشکاران اعزامی ایران به این بازی‌ها آشکارا به خوشحالی می‌پردازند.

به گزارش گروه سیاسی ایسکانیوز، تصاویری از حاشیه بازی‌های آسیایی گوانژو چین نشان می‌دهد کارکنان اینترنشنال بعد از نتیجه گرفتن و پیروزی‌های ورزشکاران اعزامی ایران به این بازی‌ها آشکارا به خوشحالی می‌پردازند.

بیشتر بخوانید:

 هک اکانت ادمین تلگرامی شبکه ایران اینترنشنال + فیلم

اینترنشنال در گذشته پروژه تحریم ورزش ایران را در دستورکار خود قرار داده بود و همزمان با اغتشاشات ۱۴۰۱ به تحریک ورزشکاران برای کناره‌گیری از تیم‌های ملی می‌پرداخت.

تشویق مخاطبان به افسردگی و غم و عدم حمایت از تیم‌های ملی ایران، تحریک ورزشکاران به عدم حضور در رقابت‌های ملی و نخواندن سرود ملی ایران در مسابقات جهانی، خبرسازی با موضوع خوشحال شدن مردم از باخت تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی قطر و بی‌اهمیت جلوه دادن موفقیت‌های ورزشی در عرصه بین‌المللی از اقدامات تبلیغاتی اینترنشنال در سال گذشته بود.

با این حال خوشحالی علنی کارکنان اعزامی اینترنشنال به بازی‌های آسیایی گوانژو از موفقیت‌های ورزشکاران ایرانی نشان می‌دهد پروژه‌های قبلی این شبه رسانه علیه ورزش ایران شکست خورده و پروژه عادی‌سازی در دستورکار این بنگاه تبلیغاتی قرار گرفته است.

منبع: ایرنا

انتهای پیام/

کد خبر: 1199889

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =