پیشنهاد فرمانده فراجا برای ادغام شماره‌های امدادی

رئیس پلیس راهور فراجا از پیشنهاد فرمانده فراجا برای ادغام شماره‌های امدادی خبر داد و گفت: در حال حاضر طرح صدور کروکی الکترونیکی به صورت آزمایشی در استان قم اجرایی می‌شود و تا سال آینده این طرح را در سراسر کشور اجرا خواهیم کرد.

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، سردار سید کمال هادیان‌فر صبح امروز در همایش تجلیل از برترین‌های پلیس راهنمایی و رانندگی از پیشنهاد فرمانده فراجا برای ادغام شماره‌های امدادی خبر داد و گفت: سردار رادان، فرمانده کل انتظامی کشور پیشنهاد داده است که تمام شماره‌های امدادی مانند ۱۱۵، ۱۱۰، ۱۲۵ و ... ادغام شود تا در زمان بروز حادثه، شهروندان به عوامل امدادی از جمله پلیس راحت‌تر دسترسی داشته باشند.

بیشتر بخوانید

سردار رادان: مردم و نیروهای مسلح در کنار هم هستند

رئیس پلیس راهور فراجا ادامه داد: در کشور ۸۵ میلیون جمعیت داریم و تمام این ۸۵ میلیون جمعیت کاربر ترافیک هستند، چراکه برخی راننده، بعضی سرنشین و دیگران عابر پیاده هستند. امروزه ۹۲ درصد از جابه‌جایی‌های داخل کشور از طریق راه‌های زمینی انجام می‌شود و هر دو ایرانی یک وسیله نقلیه زمینی دارند.

هادیان‌فر با بیان این که ۸ میلیارد تردد در سال گذشته در جاده‌های کشور ثبت شد، گفت: طرح صدور کروکی الکترونیکی با ۷ هزار تبلت به صورت آزمایشی در استان قم اجرا شده است و با داشتن کد ملی راننده می‌توان همه مشخصات راننده و خودرو را در لحظه به‌دست آورد.

وی در پایان تاکید کرد: طرح کروکی الکترونیکی تا سال آینده در سراسر کشور اجرایی خواهد شد که هم به کاهش میزان خطا در صدور کروکی کمک می‌کند و هم می‌تواند اطلاعات ترافیکی زیادی را در اختیار پلیس و سایر نهادهای ذی‌ربط‌ قرار دهد.

گفتنی است، صبح امروز یکشنبه ۱۶ مهر ۱۴۰۲ همایش تجلیل از برترین‌های پلیس راهنمایی و رانندگی با حضور سردار سید کمال هادیان‌فر، رئیس پلیس راهور کشور، سردار محمد شرفی، جانشین معاون هماهنگ‌کننده فراجا، علی استاد هاشمی، رئیس کل بیمه مرکزی، سرهنگ سید ابوالفضل موسوی‌پور، رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ و جمع دیگری از فرماندهان و کارکنان پلیس راهور در ستاد فرماندهی پلیس راهور فراجا در شهرک آزمایش تهران برگزار شد.

انتهای پیام /

کد خبر: 1201240

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =