مطالبه‌گری دانشجویان از مسئولان حفظ شود

رییس نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه‌ها به نمایندگان وزیر علوم در هیات های نظارت توصیه کرد، تا مطالبه گری قشر دانشجو از مسئولان حفظ شده و فضای انتقاد و مطالبه دانشجویی محدود نشود.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، مصطفی رستمی رییس نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه‌ها در دومین نشست نمایندگان وزیر علوم در هیات های نظارت بر تشکل های اسلامی دانشگاهیان اظهار کرد: همانگونه که از دانشگاه‌ها انتظار می‌رفت این موسسات در محکومیت حملات رژیم صهیونیستی به مردم مظلوم فلسطین نقش پر رنگی داشتند و ضمن صدور بیانیه‌های محکومیت، تجمعات فراوانی هم توسط دانشگاهیان در جامعه و محیط دانشگاه انجام شد.

بیشتر بخوانید:

آیین‌نامه ارتقای اساتید باید بر اساس مطالبات رهبر انقلاب اصلاح شود

وی به وظایف هیات‌های نظارت بر تشکل‌های دانشجویی اشاره کرد و تقویت تشکل‌های دانشجویی و میدان دادن به دانشجویان برای کسب تجربه را از محورهای مهم فعالیت این رکن مدیریتی دانشگاه برشمرد.

رستمی تاکید کرد: حمایت از همه تشکل‌های دانشجویی دارای مجوز با هر گرایش سیاسی و به ویژه تشکل‌های جبهه انقلاب از وظایف هیات‌های نظارت بر تشکل‌ها است و ملاک قرار دادن قوانین و آیین‌نامه‌ها در نحوه برخورد با تشکل‌ها مورد حمایت همه مسئولان آموزش عالی است.

رییس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها به مساله انتخابات سال جاری اشاره کرد و گفت: اهمیت این انتخابات از آنجا روشن می‌شود که مقام معظم رهبری در سخنانی نوروزی خود به آن اشاره کردند.

وی تاکید کرد: از هیات نظارت بر تشکل‌های دانشگاهی انتظار می‌رود از هم اکنون نسبت به تدارک برنامه‌هایی برای رونق نشاط سیاسی و پویایی برای حضور حداکثری دانشگاهیان در انتخابات اقدام کند و در ایام انتخابات فضای متفاوتی در دانشگاه حاکم باشد.

رستمی به نمایندگان وزیر علوم در هیات های نظارت توصیه کرد : حتما تلاش کنند تا مطالبه گری قشر دانشجو از مسئولان حفظ شود و اگر خطوط اصلی نظام رعایت می شود فضای انتقاد و مطالبه دانشجویی محدود نشود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1203713

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =