توقیف خودروی ۱۰۰ میلیاردی قاچاق در تهران

رییس پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ از کشف یک دستگاه خودروی بنز قاچاق خبر داد و گفت: کارشناسان ارزش این خودرو را بیش از ۱۰۰ میلیارد ریال برآورد کردند.

به گزارش گروه استان‌های ایسکانیوز،‌ از پلیس اقتصادی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ، سرهنگ مهدی افشاری روز سه‌شنبه اظهار کرد: با انجام اقدامات فنی و پلیسی مامورین پلیس موفق به کشف محل دپوی خودروی قاچاق در محدوده خیابان سی متری جی شدند.

بیشتر بخوانید:

تجهیزات ورزشگاه علی دایی در اردبیل ‌به سرقت رفت

وی ادامه داد: در پی اقدامات اطلاعاتی مشخص گردید یک دستگاه خودروی بنز اس ۵۰۰ قاچاق در تعمیرگاهی در خیابان سی متری جی خیابان هرمزان تخلیه و دپو شده که به وسیله کامیون‌های خودروبر به این مکان منتقل شده است.

سرهنگ افشاری افزود: مامورین این پلیس محل موصوف را بازرسی و مشخص شد محل یک باب تعمیرگاه عمومی بوده که مشاهده می‌کنند یک دستگاه خودروی بنز اس ۵۰۰ مشکی رنگ در این محل پارک و پلاک خودروی دیگر بر روی آن نصب ضمن اینکه فاقد هرگونه اسناد و مدارک گمرکی بوده و در سامانه نیز ثبت نشده است.

وی تاکید کرد: پرونده قضایی مربوطه تشکیل و به همراه متهم به مرجع قضایی معرفی شد.

سرهنگ افشاری گفت: مبارزه با قاچاق کالا و ارز در جامعه انضباط اقتصادی را در پی دارد لذا از شهروندان درخواست کرد درصورت مشاهده هرگونه قاچاق و یا احتکار کالا با این پلیس به شماره های ۰۲۱۶۶۷۴۷۳۴۳ و یا ۰۹۹۹۹۸۷۱۳۹۲ تماس بگیرند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1204427

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =