وزارت اقتصاد درباره رها شدن فنر ارز شفاف‌سازی کند

عضو هیات رئیسه کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس با اشاره به نگرانی مردم از احتمال افزایش قیمت ارز در ماه‌های پایانی سال گفت: وزارت اقتصاد وضعیت فعلی اقتصاد کشور را برای مردم شفاف کند و مانع بروز مشکلات ناشی از تورم انتظاری در جامعه شود.

به گزارش گروه اقتصادی ایسکانیوز، رسول فرخی میکال، با اشاره به ضرورت ایجاد ثبات ارزی در اقتصاد کشور گفت: یکی از موضوعاتی که اقتصاد را به ثبات نسبی می رساند و موجب می‌شود فعالان اقتصادی با اطمینان خاطر کارهای خود را پیش ببرند، نظارت واقعی دولت در حوزه اقتصادی است.

بیشتر بخوانید:

نرخ ارز از یک محدوده مشخصی بالاتر نخواهد رفت

نماینده مردم لاهیجان و سیاهکل در مجلس با اشاره به نگرانی مردم از احتمال افزایش قیمت ارز در ماه‌های پایانی سال عنوان کرد: با توجه به اینکه معمولا در ایام نزدیک به سال جدید اتفاقاتی در نرخ ارز رخ می‌دهد، نگرانی‌هایی در جامعه ایجاد شده که فنر ارز باز شود و نرخ ارز افزایش پیدا کند.

وی ادامه داد: از دولت و وزیر اقتصاد انتظار داریم در خصوص احتمال افزایش نرخ ارز شفاف سازی کنند، مردم وقتی بدانند وضعیت اقتصادی و اهداف استراتژی اقتصادی کاملاً در مسیر ایجاد تعادل و ثبات نسبی نرخ ارز است، یقیناً کسب و کارهای فعال‌تری خواهند داشت و نسبت به جامعه امیدوارتر شده و در جامعه آرامش ایجاد می‌شود.

عضو هیات رئیسه کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس اظهار کرد: از وزیر اقتصاد انتظار دارم شفاف سازی کند تا مردم متوجه وضعیت فعلی اقتصاد جامعه باشند. از طرفی با توجه به اصلاح قانون بانک مرکزی توسط مجلس شورای اسلامی انتظار نمایندگان و مردم این است که دولت به قانون عمل کرده و از بروز مشکلات ناشی از تورم انتظاری در جامعه جلوگیری کند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1205623

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =