محکومیت میلیاردی فروشنده متخلف مواد سوختی در مهاباد

مدیر کل تعزیرات حکومتی آذربایجان غربی از رسیدگی به پرونده عرضه خارج از ضوابط ۲۳ هزار و ۴۰۰ لیتر مواد سوختی در مهاباد خبر داد.

به گزارش گروه استان‌های ایسکانیوز،حسین نجف زاده گفت: پرونده عامل توزیع مواد سوختی متخلف به اتهام عرضه خارج از ضوابط ۲۳ هزار و ۴۰۰ لیتر مواد سوختی به ارزش سه میلیارد و ۹۴۸ میلیون ریال در شعبه اول بدوی تعزیرات حکومتی مهاباد تشکیل و رسیدگی شد.

بیشتر بخوانید:

قتل جوان گرمساری به دلیل اختلافات شخصی

مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان غربی افزود: شعبه رسیدگی کننده با بررسی محتویات پرونده و ارائه نکردن اسناد و مدارک معتبر ، تخلف انتسابی را محرز اعلام و متهم را به پرداخت ۱۱ میلیارد و ۱۴۵ میلیون ریال جریمه نقدی، محکوم کرد.

نجف زاده گفت: بازرسان صنعت،معدن وتجارت شهرستان مهاباد تخلف اعلامی را دپ شکایت شاکیان خصوصی و در بازرسی از یک واحد عرضه مواد سوختی کشف و گزارش آن را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

وی ضمن اعلام آمادگی تعزیرات حکومتی استان جهت دریافت و رسیدگی فوری به شکایات وگزارشات مردمی از شهروندان درخواست کرد در صورت مشاهده هرگونه تخلف اقتصادی وصنفی،قاچاق کالا و ارز و بهداشت و دارو و درمان موضوع را ازطریق سامانه اینترنتی www.tazirat۱۳۵.ir و یا تلفن ۱۳۵ به تعزیرات حکومتی استان گزارش کنند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1206747

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =