۱۱ هزار قلم کالای قاچاق در جنوب تهران کشف و ضبط شد

رییس پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ از کشف بیش از ۱۱ هزار قلم فلاکس و ماگ قاچاق خبرداد و گفت: کارشناسان ارزش کالاها کشف شده را بیش از ۳۰ میلیارد ریال برآورد کردند.

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، سرهنگ کارآگاه مهدی افشاری روز شنبه در این باره توضیح داد: با انجام اقدامات فنی و پلیسی، ماموران موفق به کشف انبار دپوی کالای غیر استاندارد در محدوده خیابان فداییان اسلام شدند.

بیشتر بخوانید:

قتل مامور اداره برق لرستان + جزئیات

وی افزود: در پی اقدامات اطلاعاتی مشخص شد که مقادیری کالای خارجی در انباری در آدرس خیابان فداییان اسلام جنوب به شمال کوچه شهید کاظم زاده تخلیه و دپو شده که کالای خارجی را توسط خودورهای شوتی به این مکان منتقل و سپس به وسیله وانت به بازار ارسال می‌کنند.

به گفته سرهنگ افشاری، پلیس محل موصوف که محل یک باب انبار کالا بوده و در سامانه انبارها نیز ثبت نشده بود را بازرسی کرده و انبوهی کالاهای خارجی از نوع فلاکس، لیوان ماگ و پک تبدیل شارژ تلفن همراه که در محل دپو و فاقد هرگونه اسناد و مدارگ گمرکی بود را یافتند.

وی تاکید کرد: پنج هزار و ۸۴۰ عدد فلاکس، ۲هزار و ۹۷۰ عدد لیوان ماگ و سه هزار و ۱۵۰ عدد پک تبدیل شارژ تلفن همراه تولید کشور چین از این محل کشف، پرونده قضایی مربوطه تشکیل و به همراه متهم به مرجع قضایی معرفی شد.

سرهنگ افشاری با بیان اینکه کارشناسان ارزش ریالی اموال کشف شده را بیش از ۳۰ میلیارد ریال اعلام کرده‌اند، گفت: ورود کالای قاچاق و ارز به کشور باعث ورشکستگی کارخانجات و بیکار شدن کارگران ایرانی می‌شود لذا از شهروندان می‌خواهیم در صورت مشاهده هرگونه قاچاق و یا احتکار کالا با شماره تلفن‌های ۰۲۱۶۶۷۴۷۳۴۳ یا ۰۹۹۹۹۸۷۱۳۹۲ تماس بگیرند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1208973

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =