فراز و نشیب‌های زندگی تتلو / خواننده پرحاشیه‌ای که می‌توانست یکی از نوابغ موسیقی باشد

تتلو؛ خواننده پر حاشیه‌ای که چند سالی را ترکیه زندگی می‌کرد چند روز پیش دستگیر و به مقامات قضایی ایران تحویل داده شد؛ این خبر جنجال زیادی بپا کرد و در شبکه‌های اجتماعی و رسانه‌ها بازتاب‌های زیادی داشت اما امیر تتلو کیست؟

به گزارش خبرنگار فرهنگی ایسکانیوز، تقریبا کسی نیست که او را نشناسد، چهره‌ای متفاوت، پوششی خاص و کارهایی که از لحاظ اجتماعی چندان پذیرفته شده نیست. تتوهایی که کل بدنش را دربرگرفته و طبق گفته خودش، پشت هر کدام از این اشکال معنا و مفهومی خاص نهفته و حالا هم خبر دستگیری‌اش، این روزها او را به تیتر یک بسیاری از رسانه‌ها تبدیل کرده است.

بیشتر بخوانید:

فیلم کامل سخنان تلخ سید جواد هاشمی درباره تتلو / ما او را به این روز انداختیم

تتلو؛ خواننده پر حاشیه‌ای که چند سالی را ترکیه زندگی می‌کرد چند روز پیش دستگیر و به مقامات قضایی ایران تحویل داده شد. این خبر جنجال زیادی بپا کرد و در شبکه‌های اجتماعی و رسانه‌ها بازتاب‌های زیادی داشت. اما امیر تتلو کیست؟ و چگونه به ورطه ابتذال و سقوط کشیده شد.

فراز و نشیب‌های زندگی تتلو

زندگی امیرحسین مقصودلو ملقب به امیر تتلو فراز و نشیب‌های زیادی دارد. او سال ۶۶ در یک خانواده ۵ نفره در مجیدیه تهران بدنیا آمده و دو خواهر بزرگ‌تر از خود دارد. تتلو مدتی به‌خاطر شغل پدرش در رشت زندگی می‌کرد. او به‌دلیل وضعیت مالی خانواده از نوجوانی کارگری کرد و در کارگاه نجاری و مدتی هم شاگرد یک سوپر مارکت بود.

تتلو

نوجوانی تتلو به همراه پدرش

تتلو موسیقی را از سال ۱۳۸۳ با فعالیت‌های زیرزمینی آغاز کرد. فعالیت ابتدایی او در بستر یک وبلاگ شخصی که با دوستش ایجاد کرده بود، شکل گرفت. سال ۱۳۹۰، نخستین آلبومش را با نام «زیر همکف» منتشر کرد. شاید بتوان گفت تتلوی دهه ۸۰ رپری جوان با ویژگی و مختصات خاص این موسیقی بود که اشتباه اصلی‌اش انجام فعالیت زیرزمینی‌ بود.

تتلو پس از مدت کوتاهی به یک رپر پرطرفدار تبدیل شد و خیلی زود نامش بر سر زبان‌ها افتاد. او به دیده شدن علاقه داشت و از هر اقدامی برای این امر فروگذار نکرد و حتی طبق گفته خودش انتخاب تتلو به‌عنوان لقب هم صرفا انتخاب نام خاصی بوده که تنها مختص او باشد.

یکی دیگر از حواشی او در فضای مجازی، اعلام علاقه‌اش به ورزش فوتبال بود، تا جایی که ترانه "منم یکی از اون یازده تام" را در حمایت از تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی فوتبال ۲۰۱۴ برزیل خواند. او بعد از این ترانه اعلام کرد که پس از انتشار آهنگ «مردمان بی عشق» از موسیقی خداحافظی می‌کند و قصد دارد فوتبالیست شود.

امیر تتلو روز ۲۲ مهرماه ۱۳۹۳ سرزده وارد تمرین تیم پرسپولیس شد و اعلام کرد می‌خواهد جای علی کریمی را بگیرد، اما چند روز بعد اعلام شد تتلو همان روز توسط حمید درخشان سرمربی وقت پرسپولیس از تمرین این تیم اخراج شده است.

خوردبین سرپرست تیم پرسپولیس نیز بیان کرد که محترمانه از امیر تتلو خواسته که برود. بعد از این حواشی امیر تتلو در صفحه فیس‌بوک خود اعلام کرد نمی‌خواهد برای پرسپولیس حاشیه‌سازی کند و قصد دارد فوتبال را در تیم راه آهن شروع کند. اما چند روز پس از این سخنان امید گلمکانی، معاون رسانه‌ای باشگاه راه‌آهن اعلام کرد: «با توجه به اینکه از ابتدای لیگ چهاردهم بنای باشگاه راه‌آهن بر مبنای آن قرار گرفته که تمرینات تیم به دور از هرگونه هیاهوی رسانه‌ای برگزار شود تا کادرفنی و بازیکنان تمام تمرکز خود را بر روی مسائل فنی قرار داده و مطرح شدن مسائل حاشیه‌ای بویژه خارج از فوتبال، تمرکز تیم را برهم نزند، ضمن ادای احترام به اظهارنظرهای مختلف، با عرض عذرخواهی، از حضور افراد متفرقه در جریان تمرینات تیم راه‌آهن، ممانعت خواهد شد.»

تتلو

بازداشت توسط پلیس امنیت اخلاقی

تتلو ۱۲ آذر ۱۳۹۲ توسط پلیس امنیت اخلاقی ایران بازداشت و دو روز بعد آزاد شد و با انتشار نامه‌ای از طرفدارانش عذرخواهی کرد. او ماجرای دستگیری و آزادشدن خود را در صفحه رسمی فیس‌بوکش منتشر و چند بار نسبت به اشتباهاتش اقرار کرد و خبر از پشیمان شدنش داد. مدتی بعد هم، اخباری مبنی بر انتشار ندامت‌نامه‌ای از او و تلاش برای کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی منتشر شد.

حواشی پیرامون تتلو زمانی شدت گرفت که ترانه‌ای از او بر روی یکی از ناوها در خلیج فارس منتشر شد. او برای گرفتن مجوز و اجرای کنسرت دست به هر اقدامی زد از خواندن آهنگ‌هایی برای مذاکرات هسته‌ای ۵+۱ گرفته تا تولید یک موزیک ویدئو برای شهدا. اما این اقدامات راه به جایی نبرد و نتوانست مجوز بگیرد تا اینکه دوباره به‌خاطر انتشار کلیپی غیراخلاقی و هنجارشکن، دستگیر شد؛ ولی این بار از آزادی زود هنگام خبری نبود و بیش از دو ماه را در زندان اوین سپری کرد.

سال ۱۳۹۶، تتلو یک بار دیگر تلاش کرد با دیدار ابراهیم رئیسی در آستانه انتخابات ریاست جمهوری قدم جدیدی برای گرفتن مجوز بردارد اما این دیدار هم آورده‌ای برای او نداشت.

سرانجام وقتی تتلو دید از مجوز خبری نیست، سال ۱۳۹۷ ابتدا به گرجستان و سپس به ترکیه مهاجرت کرد.

او پس از مهاجرت به ترکیه چهره متفاوتی از خود به نمایش گذاشت، به سوی ابتذال رفت و رفتارهای غیر اخلاقی‌اش هر روز شدت گرفت. ابتذال در روابط جنسی و فحاشی و توهین حتی به طرفدارانش کار را به جایی رساند که هیچ کشوری حاضر نمی‌شد به او مجوز برگزاری کنسرت بدهد و گویا ترکیه ایستگاه اول و آخر شهرت‌طلبی او بود.

حالا دیگر او یک یاغی ناکام بود. خبری از کنسرت و مجوز نبود و از طرفی تنها راه ارتباطی‌ با مخاطبانش هم برای همیشه از دست رفته بود چرا که به‌خاطر درخواست رابطه جنسی با افرادی زیر سن قانونی، از فعالیت در شبکه‌های اجتماعی مِتا بن شده بود. پس از ناکامی تتلو برای بازگشت به اینستاگرام، او از همه هوادارانش خواست که اینستاگرام را ترک کنند و به یوتیوب بپیوندند.

تتلو

ازدواج با سحر قریشی

حاشیه‌سازی‌های امیر تتلو به همین جا ختم نشد، تا اینکه ماجرای ازدواجش با سحر قریشی بازیگر سینما و تلویزیون و قرار خواستگاری در یکی از کنسرت‌هایش مطرح شد.

قرار گرفتن نام سحر قریشی و امیر تتلو کنار هم از ابتدا بسیار عجیب بود و احتمال سود مالی برای طرفین این رابطه، هیچ‌گاه نادیده گرفته نشد، حتی آرامه اعتمادی یکی از منتقدان سینما درباره ازدواج امیرتتلو و سحر قریشی در توییتر خود نوشت: «ازدواج سحر قریشی و امیر تتلو، یک معامله دو ساله و چندصد میلیاردی با اسپانسری یک رمز ارز و بازدید یوتیوب است. یک تهیه‌کننده بنام سینما، در این سناریو دخیل است که بیست میلیارد سهم خالص او از این ماجراست. دوبی بودن قریشی در همین سناریوست. تتلو در آهنگ جدیدش هم اشاره به رمزارز دارد.»

این دو چهره که قبل از نوروز ۱۴۰۲ باهم ازدواج کردند و به‌شدت خود را علاقمند به یکدیگر نشان می‌دادند، اما بعد از مدت کمی حاشیه‌ها شروع شد و هر دوی آنها اعلام کردند که از یکدیگر جدا شده و از این رابطه پشیمانند!

اما این همه ماجرا نبود، چرا که مدتی بعد سحر قریشی دست به افشاگری علیه تتلو زد و از اتفاقاتی که در خانه تتلو برایش افتاده بود پرده برداشت، از اینکه عملا در خانه تتلو زندانی بوده و مورد ضرب و شتم قرار می‌گرفته و همه تتوهای روی صورت و بدنش را با اجبار و در شرایط غیر انسانی زده است.

بعد از افشاگری سحر قریشی بود که افراد دیگری هم حرف‌های او را تایید کردند و بر آن صحه گذاشتند و با انتشار ویدیوهای مشابه، به این موج دامن زدند. این موج هنگامی شدت گرفت که برخی ویدیوها به‌صورت علنی از سوی نزدیکان این خواننده نشر داده می‌شد و همین موضوع شبهات را بیشتر می‌کرد تا جایی موری فیلمبردار سابق تتلو در مصاحبه‌ای، جزئیات تجاوز او به هواداران دخترش و مواد مخدر وسیعی که او مصرف می‌کند را مطرح کرد؛ اتفاقاتی که او می‌گوید فیلم آنها هم هست. او از برخی روش‌های تتلو برای ساقط کردن مردم از هستی و معتاد کردن دختران برای سوءاستفاده گفت و از علت فشار تتلو به اطرافیانش برای تتو زدن چهره‌شان پرده برداشت.

به بهانه همین ماجرا، خبرگزاری «ایهلاس» ترکیه اعلام کرد؛ پلیس این کشور تحقیقاتش را درباره منزل مسکونی «امیر تتلو» خواننده ایرانی آغاز کرده و تا نتیجه قطعی از تحقیقات، امکان دسترسی رسانه‌ها به این پرونده محدود است، اما قطعا اگر ادعاهای مطرح شده صحت داشته باشد، عاقبت بدی در انتظار تتلو خواهد بود.

سرانجام، روز چهارشنبه ۱۵ آذر ماه ۱۴۰۲ تتلو توسط پلیس ترکیه دستگیر و در مرز بازرگان تحویل مقامات قضایی ایران شد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1209989

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 41
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • IR ۲۰:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۸
      فرض کنید ی نابغه میشد چه حمایتی ازش میکردین مگه شادمهر نابغه موسیقی نیست در نواختن ۱۵ ساز استاد هست و صدای عالی داره قصد مهاجرتم نداشت وقتی بعد از کلی دوندگی بهش مجوز کنسرت ندادن بازم موند تا وقتی که عرصه زندگی بهش تنگ کردن تتلو ام یکی مثل اون مثل بقیه فقط تفاوتشون در ی چیز هست سطح اجتماعی که در میان اون قشر زندگی کردن تتلو متعلق به پایینترین طبقه هست و شادمهر متعلق به طبقه متوسط تتلو نباید از اون زیر زمینش بیرون میامد
      • IR ۰۱:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۹
        34 9
        دقیقا اینا همرو فراری میدن تازه دوهزارتا انگ و تهمت هم بهش می‌چسبونن اینا واسه هیچ کس هیچ ارزشی قائل نیستن یه عده هم که فقط دارن فحش و بد و بیراه میدن متاسفانه نه حکومت درستی داریم نه ملت خولی داریم متاسفانه بدون هیچ گونه دلسوزی همه هم تو کار همدیگه فقط دخالت میکنن هیچ کس هم تو عمق فاجعه نیست اصلا نمیدونن این بنده خدا زندگیش چجوری بوده که به اینجا رسیده فقط دارن قضاوتهای اشتباه میکنن و فحش میدن
      • IR ۱۱:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۹
        36 10
        تتلو هیچ تقصیری نداشت ای دولت ایران ک ب مردم اجازه پیرفت نمیده تتلو از اول ک بد نبوده وقتی خودشو ب هزار راه زده و درمونده دست رد زدن برای پیشرفتش اونم ب ناچار ب راه خلاف کشیده شده اگه از اول حمایت میشد بهترین خواننده ایران بود
      • IR ۱۵:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۹
        1 0
        ،👏👏👏
    • وی IR ۲۱:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۸
      11 11
      نظری نداروم
    • مرتضی IR ۰۰:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۹
      18 9
      خیلی ها می توانستند نبوغ زمان بشوند ولی این دستاورد واعمال ایشان است نباید غبطه خورد اگر شهدای فوق تخصصی ما اگر بدست اربابان زر وزور وتزویر اگر ناجوانمردانه شهید نمی شدند الان ستارگان نبوغ بیش از رحیمی ها و خاورمیانه بود ...
    • IR ۰۰:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۹
      29 30
      تتلووامثالدتتلو مغزشان جلوتراززمانه است
      • IR ۲۰:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۹
        0 2
        تتلو و امثال تتلو جلو تر از بقیه نیس اینا مشکلات روحی روانی دارن تتلو از اولشم یه بیمار روانی بوده و ضد خانم ها بوده کلا از اهنک هایی که میخونه معلومه از رفتاراشم معلومه یه بیمار روانی هست
    • علی IR ۰۱:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۹
      16 3
      😪😪
    • IR ۰۵:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۹
      16 7
      دمت گرم حقیقت گفتی
    • مهر IR ۰۶:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۹
      17 16
      تتلو ناو هواپیمابر هم داشته الکی بهش امپراتور نمی‌گفتند
    • فاطمه IR ۰۸:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۹
      27 7
      باعث بدبختی تتلو خود ایرانیان هستند که حمایتش نکردن
    • بی نام IR ۰۸:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۹
      33 20
      واقعا من قلبم به درد میاد وقتی میبینم یک جوان کشورم به این شرایط کشیده میشه ،لعنت به پدر ومادری که وقتی شرایط زندگی وخرج ومخارج بچه رو ندارند اون رو وارد این دنیای کثیف میکنند از نظر من منشا در فقر است وکسی که بتونه خودش رو در فقر جمع کنه وانسانیت ووجدان وبرای کسانی که به دین اعتقاد دارند ایمانش رو نگه داره خیلی سخته و قضاوت دیگران اشتباه است شاید اگر ما بجای کسی دیگر بودیم بدتر از اون میشدیم ،خدا هیچ وقت ما رو امتحان نکنه
    • محبوب IR ۰۹:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۹
      36 6
      سحر قریشی پولهاش رو بالا کشید به وسیله کلاه برداری بعد تو دبی مشاوره املاک داره وقتی که تتلو پولهاشو طلب کرد اونم مجبور به افشاگری شد
    • IR ۰۹:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۹
      17 57
      خدا رو شکر فقط اعدام حقشه.مگه کیه که ازش حمایت بشه.
    • حقوقدان US ۰۹:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۹
      27 25
      سلام الکی یکی را اینقدر بحد نبوغ نرسانید، اراذل و اوباش چکار داره با نبوغ....بووووغغغغغ...!!!
      • بنده خدا IR ۰۳:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۰
        0 0
        ارازل واباش اینجانبودحمایت نشدبه هردری زددر روبه روش بستن رفت ترکیه شداین تاایران بودخیلیهاازش استفاده ویامی خواستن استفاده کننداصلا تتلورابی خیال دکتر مهندسامون پرستاراووووووو...که دارندمهاجرت میکنندچی؟
    • عبدالمحمد کیان پور IR ۱۰:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۹
      27 3
      کاری با بزرگان موسیقی واواز کشور شده که این اخرو عاقبتی که بر سر این بنده خدا اومده نباید عجیب باشه ما میبریم بالا با مغز میکوبیم زمین این را کلی گفتم تتلو یک نمونه از معماری اجتماعی ما ایرانی هاست کوچک وبزرگ و دولت و ملت اگر با او رفتار درستی میشد به او مجوز فعالیت داده میشد شاید نمیشد این چیزی که الان هست سرخوردگی از سیستم و کمک کردن خودش به این سقوط شد ان چیزی ما دوست نداریم یک ایرانی اینچنین باشد از اییشان گذشت بابقیه چنین نکنیم
    • رضا IR ۱۰:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۹
      22 17
      نابغه بودنش همینه در چیز دیگه‌ای نمی‌توانست نابغه باشد همین فحاشی رو ازش بگیریدش چیزی نمی‌مون
    • ژیلا IR ۱۱:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۹
      28 8
      زندگی رو برای اون بیچاره هم جهنم کردن🥲🫀🕊
    • منصوره حسنزاده IR ۱۱:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۹
      31 12
      صدایه قشنگش و طرز خوندنش هر کسی رو جذبه خودش میکنه ولی حیف که .......حیف
    • SC ۱۱:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۹
      33 7
      الهی خدا همه را به راه راست بیاره .نمیشه کسی رو قضاوت کرد .یکی از فقر یکی از درد یکی از بی کسی هایش تبر بر ریشه خود می‌زند هر دم. جوانهامون دارند تباه میشن وامثال تتلو هم کم نیستند.همگی پاک به دنیا اومدند وبه خاطر محرومیت ها ومحدودیت ها الان در قعر آلودگی هستند.
    • بنیامین IR ۱۱:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۹
      18 23
      نباید ایران اینو تحویل میگرفت و میاورد اینطرف تا همون جا یه کاری بده دست خودش راحت بشه از این دنیا.والا به خدا این دیگه چه مسخره بازییه.حتی شکلش هم به انسان نمیخوره.اگه شب تو تاریکی باش روبرو بشی خدایی فک میکنی آدمه!!!!؟؟؟؟
      • دیانا IR ۱۵:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۹
        1 0
        به تو چه ربطی داره قیافه خودشه هرکاری دوست داره می‌کنه دوس نداری نگاش نکن نظرم نده سرت به کار خودت باشه
    • IR ۱۴:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۹
      1 0
      یکی نیست اون سحرقریشی بی دروپیکرو بگیره دهنش و سرویس کنه که با این همه وقاحت و بی بته بودنش و بی بندوباریش و بیسوادمحض بودنش و متاسفانه ننگ سینمای ایران بودنش غیر قابل تحمله . شک نکنید پولا رو که گرفته سربیزینس با تتلو رفته دوسه تا بدبخت و خریده که بیان شکایتی علیه تتلو بدن که مهرتایید باشه واسه دروغای خودش . بماند که تتلوهم بی تقصیر نبوده و نیست . اما همه نگاه هها فعلا بطرف تتلو رفته متاسفانه . امیدوارم هرچی صلاح میدونه خدا همون بشه .
    • زیزی IR ۱۴:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۹
      1 0
      تتلو آهنگساز و خواننده نابغه ایی بود که بخاطر بی توجهی به لجن کشیده شد. امیدوارم به مرکز ترک اعتیاد و روانبخشی ببرنش و بازم اهنگ های جدید منتشر کنه اوناییم ک اسم اعدام میارن انسانیت ندارن
    • سجاد مومنی IR ۱۴:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۹
      0 0
      تتلو اعدام شود
    • IR ۱۴:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۹
      0 0
      بی مصرف ترین ادم
    • آرش جهانشاهی IR ۱۵:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۹
      1 0
      اتل متل توتوله ، تتل متل کوتوله
    • IR ۱۶:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۹
      0 0
      سلام حیفه هنوز جوونه. خدا به ادم عقل داده. خودشو حروم کرد
    • خواجه نصیرم نصیر IR ۱۷:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۹
      0 0
      کاری به کارایی که کرده ندارم، بحثش جداست، این یکی از هزاران استعدادی که این مملکت کشته و حروم کرده، این رسانه ای شده ، خیلی ها نه، خودشون باهاش کردن، یکی هم همین بلا رو سرشون بیاره کلی فحش میدن، پس نباید ناراحت باشن که بهشون توهین کرده، کلی پول میتونست بسازه تو همین کشور، صد نفر از کنارش بخورن از موزیسین گرفته تا...
    • حسن جانباز IR ۱۷:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۹
      0 0
      شما رو بخدااین انسان حیوان نما رو بندازید تو یه قفس حیوانات حیف این اسم که رو این بی صفت گذاشتند توتوله خاک بر سرش
    • براتی IR ۱۸:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۹
      0 0
      خوانده خوبی و زحمت کشید اما ۴ چوب را رعایت نکرد افراط کرد و به غورباغه کم رنگ خودش را تبدیل کرد ....یک حیوان بی ابرو شد ....لیاقتش کشته شدنه....به مادرش رحم نمیکنه اطراف پیش ک
    • IR ۱۹:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۹
      0 0
      خدا روشکر گرفتند او را شاید آدم بشه در بقیه عمرش
    • امیر IR ۱۹:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۹
      0 0
      نابغه موسیقی یاس ولا قیر
    • IR ۲۱:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۹
      0 0
      نبوغ؟ حرف بیخود نزن بدرد پای دار میخوره فقط
    • بنده خدا CH ۰۲:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۰
      0 0
      به خدا اگرهمان موقع که بردنش روی کشتی‌ بودناو بودچه بودآوازخوندویاموقع دیدارش با رئیسی اگ اگ اگ ازش حمایت میکردن الان این نبود اینم جوانه وهرجوانی پشتیبان وحمایت کننده نداشته باشه ازتتلوهم بدترمیشه حتی برای فوتبال وفوتسال بازی کردن هم رفت ولی طردش کردن رفت ترکیه یه جایی که به حساب خودشون آزدای دارندکه همین آزادی الان شده بلای جانش انشالله همه چیزبه خوبی وخوشی پیش بره
    • امین IR ۱۰:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۰
      0 0
      سلام حیف وحیف برااین تاریخ ایران وحسرت برای اینکه تربیت وفرهنگ روبلدنیستیم نشون بدم وفقط دنبال تخریب همدیگه به هرقیمتی هستیم.این دنیا دیگه جای قشنگی نیست که گذشتگان دروصف اون چه کارهایی کردنند.بدترشداما بهترنشد.
    • مریم IR ۱۱:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۰
      0 0
      به قران تتلو گناهی نداره مردم بعدی در حقش کردن که چند سال ترکیه زندگی کرد اون وقت دخترهای هرزه خیابانی دنبال تتلو رفتن اون که نیامده دنبال اونها خوددخترها دوست داشتن باهاش رابطه برقرار کن که رفتن امیر جان من خودم عاشق صداتم خیلی تو ایران دوست دارن عزیزم توبیگناهی به امید اینکه تواین روزها برامون باصدای قشنگ نازت آهنگ بخونی عزیزم توروخدا خواهش میکنم این پیاممو کامل پخش کنید
    • حنه IR ۰۹:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۲
      0 0
      ایران میاد نابغه هارو نادیده میگیره درست ولی اول باید بیکارایی چون شمارو جمع کنه
    • مجتبی IR ۱۱:۵۶ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۲
      0 0
      سلام ..تتلو از ابتدا راه اشتباه رفت .وتوهین به مقدسات کرد ...اما دین اسلام دین بزرگواری وبخشش است .بااین حال هرچه!تقدیرش باشد خواهد شد .